Mūzika vispār
0
Daudzi no jums spēlē kādās smagās vai ne tik smagās grupās. Tomēr vēl daudz (DAUDZ) vairāk ir kas nespēlē. Kā mums ir ar muzikālām nodarbēm vispār? Varbūt kādos koros dziedat, vai spēlējat kādu instrumentu (kas nav elektriskā ģitāra vai bungas). Varbūt kāds iet/gāja mūzikas (visus)skolā vai pat studē akadēmijā. Nu tātad stingri formulējot - vai ar mūziku nodarbojaties ārpus metāla un ja jā tad ko?
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
0
Jap, šobrīd laužu jau 12. gadu Emīla Dārziņa mūzikas skolā, specialitāte flauta, klavieres kā obligātais priekšmets.
Muļķīgā kārtā šorīt ieslēdzu datoru, jo principā man vajadzētu iet apsaspēlēt harmonijā uzdotās modulācijas uz 1. radniecības tonalitātēm un arī frīģiskos tetrahordus.
Es tagad neizrādos, ka esmu uberkruta mūzikas teorijā, tas tik tāda ilustratīva ainiņa, lai nevienam nerastos jautājumi, kāpēc tad es šogad netaisos iet uz Mūzikas Akadēmiju. :)
0
Lūsis, tev tas patīk? Un vai tu to (flautu) domā kaut kur dzīvē pielietot?
0
Jā, domā, tikai vēl neko par to nenojauš...
0
ūūj es nespēlēju gan neko un nesmu arī spēlējis kā arī nekad neesmu gājis nekādos koros, jo vienkārši neņēma un ja būtu ņēmuši nebūtu gājis... vo tā tās lietas daras... bet kā jau jūs visi zinat esmu baigais sportsmens.. bļaha... un jā jakas florbols un vēl jakas tad šogad 1.maijā brauciet visi uz Ulbrokas sporta zāli tur būs fināli, jā un es ar tur spēlēšu 87/88 gadi par pirmo vietu!!! Fak you!
0
Domā viņa to flautu varētu izmantot arī savādākiem nolūkiem?
0
vai nu flautu, vai savu iepūšanas māku
0
kad piedzeros mauroju kaa traks, lielaakoties Manowar un latvieshu dziesmas
0
Labi, Enemy, nestāstīšu- Tu zini, citiem nav jāzin manas apsēstības un nodarbes...
0
Vienīgi- paldies, ka vismaz viena normāla tēma parādījusies!
0
heresy, šodien, plkst. 12:47
Vienīgi- paldies, ka vismaz viena normāla tēma parādījusies!

tagad laizi !!
0
a es dziedu desmetālu, spēlēju ģitāru un vel piedevām nodarbojos ar vieglatlētiku :] (diska mešana/lodes grūšana) yo.
0
Nu modulācijas (vismaz uz 1. radniecību) un frīģiskie tetrahordi jau nekas traks nav. Man Mediņos tas ir jau pirmā kursa sākumā prastajā mūz teorijā. Tas jau nav iemesls lai neietu akadēmijā.

A pārējie visi baigie sportisti?
Un ak šausmas Heresy dziedi tu veselā korī! Ak nu vai noslēpums. Vai izpļāpājos nu pizd ir.
0
yo, es esmu pabeidzis mūzikas skolu sitamo instrumentu klasi, kur vienīgais sitamais instruments bija ksilofons. Jē, cik kruti.
0
man bija pamatskola ar nedaudz padziļinātu mūzikas apguvi-bija 9 gadus klavieres jāmācās, cēsu pirmās pamatskolas zēnu korī dziedāju, tagad vidusskolas jauktais koris
0
es spēlēju ērģeles un esmu beigusi mūzikas skolu klavieru specialitātē.
turklāt vēl nodarbojos ar metālapstrādes mākslu :P
sportu neciešu ne acu galā ^_^
0
8 gadi pamatskolā ar muzikālo novirzienu, t.sk. klavierspēli; šobrīd jau kādu piekto gadu bass/baritons RSU jauktajā korī "Rīga".
0
Kāds būtu frīģiskais tetrahords? Mēģināšu minēt - nošu rindas re-mi-fa-sol un la-si-do-re ir frīģiskie tetrahordi? Vai arī jābūt mi-fa-sol-la? Vai arī es runāju galīgas muļķības?
Un kas būtu modulācijas? Skaņkārtas mainīšana?
0
Man domāt, ka modulācija ir tonalitātes maiņa.
0
"Nu modulācijas (vismaz uz 1. radniecību) un frīģiskie tetrahordi jau nekas traks nav. Man Mediņos tas ir jau pirmā kursa sākumā prastajā mūz teorijā."

Pirmajā kursā? Vecīt, no kuras klases tad tev sāka mācīt harmoniju? :O
0
chaZZZrock:
Frīģiskie tetrahordi: ņemam dabīgo minoru un harmonizējam augšējo lejupejošo tetrahordu (la minorā tas būtu: la- sol- fa- mi), tur iraid tā lielā harmonijas filozofiskā problēma par 7. dabīgās pakāpes harmonizēšanu, tā nu tur attiecīgi ir n-tie varianti. Turklāt ir četri veidi- melodijā(soprānā), altā, tenorā, basā. Man jāmāk spēlēt melodijā un basā.
Intars domāt pareizi, modulācija ir tonalitātes maiņa, turklāt, modulējot uz 1. radniecības tonalitātēm, vairumā gadījumu sanāk arī skaņkārtu mainīt (no mažora uz minoru un otrādi).
0
Gandrīz trāpīju ar to mi-fa-sol-la :)
Paldies par informāciju, Lūsi!
0
Lūsi, tu jau sāc izklausīties pēc manas fizikas grāmatas. :)
0
Nu lūdzu, lūdzu. Tik šaubos, vai tās klasiskās harmonijas pārgudrības tev kā noderēs. Pat Mocarts atļāvās tos noteikumus ne vienmēr ievērot. :)
Mūsdienu mūzikā galvenais lai labi skan, bez visādiem noteikumiem un likumiem.
0
Kudar, tava fizikas grāmata runā ar tevi? Mazāk dzert vajag..

* Iepriekšējais bija ChaZZZrockam.
0
es gāju korī
izmeta pēc mēneša :D
bet tas 8. klasē bija... hmmm
0
taam.. muzikku draazhu jau no 4 g vecuma! Esmu beidzis Rigas Doma kora skolu,
Dziedu visados koros, speleju taustinjinstrumentus ...( tik tagad nereekt nevienam, tas mans darbs) Walters&Kazha, M.Freimanja projektos,Improvizacijas bliceem, klubos, halturaas.. nu.. raujos ne pa jokam. Ir bijushas visaadas beernibas roka utt. blices, kur speleju bungas, bet nekas labs nav sanaacis, taa nu esu iefiltreejies kkaada veidaa Latvijas komercialajaa muzikaa un pelnu sev iztiku! punkts.
0
SAvulaik gāju dziedāšanas pulciņā un biju arī pāris nodarbības skolas korī!! Vēl varu uzsvilpot ''Kad ūsiņš jāj'', bet tā mūziku vairāk klausos!!
0
"Pirmajā kursā? Vecīt, no kuras klases tad tev sāka mācīt harmoniju? :O"

Es mācos pa diriģentu tāpēc mūs ņem solfī un teorijā priekšā gandrīz tāpat kā mūzikas teoretiķus. Harmonija vēl man tikai būs 2. vai 3. kursā. Bet solfī akordi (VII7, II43, I2 utt) jādzied salikumos (piem ar kvintu melodijā šaurā salikumā) un tas jau nu toč man šķiet pizdģets. visus II septakorda apvērsumus ar visiem četriem atrisinājumiem caur citiem akordiem kas arī jādzied salikumā un arī risinās divejādi. Mums nākošā kursā būs arī ar alterētajām pakāpēm. Tas ir kad septakordam paaugstina teiksim kvintu un pazemina tercu. Nerunājot nemaz par divbalsīgajiem diktātiem. (3. kursā būs 3 balsīgie).
Tā ka nesaki ka frīģiskais tetrahords ir baigais niknais teorētiskais grūtums.
Padziedi labāk no skaņas visu piecu veidu pentatonikas. Uz leju...
0
es vienkārši hujeju no jums, mani mazie mīļumiņi, usi susi...
0
*vēl tikai tāda maza atkāpīte par tēmu teorija. Ir tāds fakts, ka Deivs Masteins vēl pat šobaltdien nezin kas tā pentatonika tāda ir.ta kā nav daudz jāuztraucas par teorijas nezināšanu
:) ja ir idejas ko spēlēt, tad gan jau būs labi.
0
The Beatles arī nav nekāda muzikālā izglītība un Pols Makartnis vēl vismaz entos gadus pēc bītliem nepazina notis.
0
nuugji un dorki, pa seju nah kartiigam latvieshu cilveekam ar platu kruuti, pirtii bljaaveejam nekaadi tur rietumu kjinkjeezinji nahuj nav vajadziigi!
0
+Enemy+, vakar, plkst. 15:07

Zini ko- ej d...!

Aizmirsi par to,ka ar maniem tekstiem kāda persona nopietni komponē? Vari nenākt pirmdien- pēc šitā negribas redzēt Tavu pumpaino ģīmi!

0
"Bet solfī akordi (VII7, II43, I2 utt) jādzied salikumos (piem ar kvintu melodijā šaurā salikumā) un tas jau nu toč man šķiet pizdģets. visus II septakorda apvērsumus ar visiem četriem atrisinājumiem caur citiem akordiem kas arī jādzied salikumā un arī risinās divejādi. Mums nākošā kursā būs arī ar alterētajām pakāpēm. Tas ir kad septakordam paaugstina teiksim kvintu un pazemina tercu. Nerunājot nemaz par divbalsīgajiem diktātiem. (3. kursā būs 3 balsīgie).
Tā ka nesaki ka frīģiskais tetrahords ir baigais niknais teorētiskais grūtums."

Man ir viens draugs, kurš mācās mūzikas skolā un viņam ir draudzene, kura arī mācās mūzikas skolā. Nu lūk - viņi abi arī šitā savā starpā runā.
Palika gan tā skumīgi skatoties kā viņš sēž ar ģitāru un pārcilā savas teorijas zināšanas, lai saprastu kādas notis ir vajadzīgas tajā solo, kas viņam jāuztaisa.
0
A vispār - par teoriju neko reāli nezina arī Hetfīlds ar Hammetu, Flea no RHCP un daudzi, daudzi citi. Kas gan nenozīmē, ka teorija ir slikta. Ja ir idejas, ko spēlēt un galvā kaut kas pašam skan, tad teorija piepalīdz to labāk saprast un efektīgāk dabūt ārā. (piem. Steve Vai ir doktora grāds kompozīcijā). A ja ideju nav, tad nav. un tad vari palikt cik liels elitists gribi un stāstīt citiem, ka teorija bojā talantu (Hello, Laura no Sirkes!). Muļķības - ja talants ir, tad jebkas, ar ko tas tiek papildināts (barots), nāk par labu. Ja nav, tad nekā. Un "es neko neklausos, lai neiespaidotos" toč nepalīdz. :D
0
O piekrītu. Pie tam jāzina jau arī kas ir bijis pirms tevis, lai pēc baigā prieka ka ir uztaisīts kaut kas super orģināls, nesekotu baigā vilšanās ka kādam arī tāda pati muzikālā doma jau sen ir realizēta.
0
Vokšls+Bungas-thats me
0
vokšls laikam ir kāds aizkaukāza tautas instruments?
0
VOKāls!
0
Enemy:
Par dziedāšanu gan labāk ar mani nerunāt. :( Solfedžo man visi tie tavis nosauktie sūdiņi, tai skaitā arī DD akordi ar visām tām -5 un +1 arī tiek prasīti, protams, arī akorda atrisināšana dažādās tonalitātēs. Turklāt mums jādzied plašajā salikumā. Nu redzi, un teorētiski es to visu būtībā zinu, bet dziedu tik šķībi, ka sodžo učene regulāri viebjas. Zini, baigi jautri- tu tur, cilvēks, dziedi, braukā ar balsi un nesekmīgi meklē pareizo toni (jo dzirdēt ta dzirdi, ka nav), a učene priekšā izteiksmīgi škobās. :)
Un, ja tev vēl nav harmonija, tad kā gan tu vari zināt, kā modulēt uz pirmās radn. ton., savā periodā ievērojot visus harmonijas likumus (balsvedība, paralelismi, greizskaņi utt. utjp.)? Un jocīgi, ka jums frīģ. tetrah. māca pirms vēl nav iemācīti harmonijas pamatlikumi, jo tad jau tu cilvēks nemaz nevari zināt- nahren nedrīkst paņemt vienu trijskani un pēc tam blakus vienkārši to otru sekundas attiecības trijskani, bet jātaisa tur visādi gājieniņi, lai visas balsis neiet uz vienu pusi un lai nesanāk paralelas kvintas? (Lai gan es joprojām nesaprotu, nu nahren mums tā klasicisma harmonija. :) Tiešām jocīgi. Tad jums tur ko- iedeva lapiņas ar tetrahordiem, un pateica- iezubriet-, bez paskaidrojuma, kamdēļ tāda masturbēšana ap balsvedību?
0
Da mums to māca vispārējā mūzikas teorijā. Tēma toreiz bija senās skaņkārtas - nu ta bija visas frīģiskās, līdiskās, hipofrīģiskās, doriskās utt. mācīja no kādiem tetrahordiem veidojas, piem minors=doriskais+frīģisk... Tad vēl pentatonikas, heksakordi, palielinātās, pamazinātās skaņkārtas, arī divkārši harmoniskās. Un tagad mums lai labāk sesijā būtu, tad solfī jādzied piem gamma no 6. pak līdiskā uz leju. Nu a akordi salikumos jau no paša sākuma mums bija jādzied. Tagad kad bija tēma hromatisms attiecīgi bija jāmāk hrom gammas pareizrakstība, visas alterācijas, hromatismi un arī modulējošie hromatismi uz 1. radniec tonalitātēm. Un jāzin bija arī atrast 2.,3. un tālās radniecības tonalitātes. Patreiz tur par balssvedību tiek runāts tikai sakarā ar septakordu risinājumiem, jo tur atcerēties kas kur risinās nav iespējams, tāpēc jādomā par to kur katra balss risinās.
Da labi ja tu esi pūtējos tad protams ka Tev teorija un solfis būs daudz mazāk nekā man, jo es mācos diriģentos. A mums teorija ir mazu kripucīti zemākā līmenī nekā mūzikas teorētiķiem, kam tā ir specialitāte. Pārējiem visiem to visu māca daudz mazāk. Arī klavieres mums prasa daudz augstākā līmenī nekā instrumentālistiem/vokāl...

Interesanti ka mums no nākamā gada atvērs jaunu - džeza/popmūzikas nodaļu ar 8 specialitātēm - trombons, trompete, sax, bungas, ģitāra, basģitāra-kontrbass, taustiņi un vokāls. Un tagad baigi daudzi grib pāriet bet nevar redz jo pa valsts naudu notiek mācības un otrreiz mācīties nevar. Kaut gan interesanti vai tur ģitāras klasē mācītu arī kko smagu, ja sarunātu.
0
Ja tev vēl nav sākusies harmonija, tad tu arī nesaproti, par kādiem frīģiskajiem tetrahordiem es runāju, un kāpēc modulācijas mani tracina. Eu, nu tak tu noteikti pazīsti kādu no vecākiem kursiem savā skolā- pajautā viņam, kas harmonijā ir modulāciju spēlēšana, tad sapratīsi. Saproti, harmonijā viss notiek četrbalsīgi un visa pamats un dievu dievs ir balsvedība. :E

A par to pūtēju būšanu- zini, praksē tas "pūtējiem vieglāk" nedarbojas, mūsu klases pūtēji mācās vienā grupā ar pianistiem.
0
He, he, tu laikam padomāji, ka man problēmas uz klavierēm ar vienu pirkstu frīģisko gammiņu nospēlēt!
0
Nop nop tā es nepadomāju, bet arī pianistiem tici man ir ahūni mazāk teorijas un solfedžo nekā mums. Protams to četrbalsīgo spēlēšanu arī es izjūtu. Solfis starp citu mums ir 3 reizes nedēļā un teorija 2. Tā ka pēc stundu skaita mums arī sanāk visvairāk tā visa. Nu modulācijas gluži mums vēl nav jāspēlē, toties ir akordu secības (pizd) un sekvences (piem diatoniska lejupejoša vai hromatiska transponējoša pa tercu vai kkā tā) Da labi kad būs harmonija tad vispār būs vāks. A tagad ir forši, var tusēt!
0
hmm, a kaa buutu ar tetra - skendo trijskanja panjemshanu nepielietot ierasto chetrpirsktu simfo-kombinaaciju, bet lietojot klasisko tetrahorda kvintas piektaas pakaapes diferenceeto moduli, kura veiksmes atsleega sleepjas tikai divu pirkstu izmantoshanaa veicot sekvenciaalo paareju no mi uz sol un no fa bemol uz si diez, ja atminja mani nevilj. skjiet, ka pareizaaa diafragmas un ekspoziicijas attieciiba shaada trisjkanja gadiijumaa ir ekvavilenta harmoniska diapozona paplashinaashanai, t.i., iespuushot nedaudz dziljaak, un 2 pirkstu vietaa saakot izmantot visus 10, jeb arii 11, kaa jokotu Friidrikju Artuurs, kursh pats beerniibaa reiz, speeleejot briiniskjaas dubulto kvantsekstakordu ne-diazpozicionālās pārmaiņas, reiz izmantoja savu 11-mito pirsktu, lai veiktu paarskanjoshanos uzstaashanaas laikaa un iekljuutu ieskhaa skankjdarbaa pavisam dsavdabiigi - piesleedzoties ar pavisam citu un jaunu tonalitaati. Gribeeja pat iznjemt patentu, bet Bruuveru Ansis bija pasteidzies pirmais, un patentu birojaa vinjam patiesiibaa paskaidroja, ka shaadas mi diez - slo bemol afridicientaas kokvalientaas diferenceetas nemuteetaas, stipri sabalanseetaas, bet ne tik ljoti paarbalanseetaas paarejas jau ir zinaamas no Gustavu Jura laikiem. Taa kaa - naacaas palikt ar garu gjiimi un maaciities muuzikas teoriju no jauna, panjemot klaat veel dubultaas kvintu paarmijas un friigjiskos patskanjus...
0
...un tad vinsh nodomaaja - blja, a ja es buutu puuteejos, vo tad buutu cita dziive...
0
(nenjemat ljaunaa, es neliieku miiksto uz muuzikas teoriju, man vienkaarshi slikts gariigais :( )

es pats muuzikas teorijaa nekad taa normali neesmu vareejis iebraukt, taa kaa man labaak patiik vienkaarshi kaut ko speeleet, nedomaajot par teorijas pusi. nav jau taa, ka es pilniigi neko nezinu, nu kaut ko piem. es no improvizeeshanas paari ritma gichai saprotu, bet nu taa es vairaak meegjinu tehniku izmantot peec iespeejas vairaak jaunos veidos un teoriju galiigi negribaas maaciities, jo neskan nemaz tik suudiigi.
0
piekriitu,un tas arii laika gaitaa padara cilveeku par muzikji nevis muzikantu.
0
"(nenjemat ljaunaa, es neliieku miiksto uz muuzikas teoriju, man vienkaarshi slikts gariigais :( )"

Nu o.k., bet teksts bija seksīgs, Runci. ;)

Enemy: a tu mācies par kora, vai par simf.orķ. diriģentu? (Jebšu tam nav nekādas atšķirības?)
0
Es arii esmu sexiigs ^-^
0
Tas ir neapšaubāmi un acīmredzami! (Tiesa gan, redzējusi es tevi neesmu, bet tas laikam nav būtiski..)
0
Bāc, nu cik var par teoriju!!~!
Teorija ir tikai instruments, kā attēlot savas idejas.
Un vispār sāk jau izlikties, ka ar tām idejām Latvijā ir pilonīgā tūtē.It kā brutal&death metāls kā muzikas un sevis pasniegšanas veids šobrīd ir topā, bet izrādās ka, ne vella! Kā tas var būt ja NIle koncerts iet pa mīnusiem, ja jau tā ir tik nopietna amerikāņu death grupa? Izrādās ka uz Sodom cilvēku ir bijuši vairāk... bet kas tad tagad klausās thrash? viena grupa tikai iekš LV bija un tāpati izjuka, jo basists sadomāja uz maroku močīt.
Foklmetāls, jā. To visi klausās, bet grupa gan šeitan tikai viena.Pieprasijums liels, piedāvājums mazs.
Power metālam Latvijā nav tradīciju, kaut gan es uzskatu ka būtu cilvēki kas klausās arī episkos un ne tik drūmos mūziķos.
Nu aptuveni tāds mans raudzijums uz mūsdienu metālmūzikas žandriem Latvijā :p
0
"bet kas tad tagad klausās thrash?"
;DDD
0
Lūsim - simf orķ dir ir tikai akadēmijā un arī tad par simfoniķi var kļūt tikai tadkad bakalauros jau ir pabeigta kāda specialitāte. Respektīvi es=kordiriģents.

A vispār - slinkums man tagad meklēt un skatīties, bet ka gāja tās runas tagad ka Vader būs novembrī Rīgā. Nu bļa ja tas būs mīnusos tad gan varēs runāt ka neviens te vairs metālu neklausās. Bet no otras puses - tiešām garlaicīgi sāk palikt - tās pašas letiņu grupas, vai arī atbrauc viens stārs ar kuču nezināmu ārzemju grupu un piķo nu. Da labi es pats uz NILE nebiju jo dēļ viņa viena paša 10 LS ir pa daudz, tāpēc daudz dirst te negribu, bet tam ka muzikālā vienveidība ir nedaudz iestājusies latvijas metal scēnā es varētu pat piekrist.
0
Es nesaprotu, kāpēc kāds cer, ka cilvēki bariem nāks uz tādiem koncertiem. Es saprotu - Cannibal Corpse, Sodom - tās ir grupas ar pieredzi un zināmu atpazīstamību un uz tādām var iet. Judas Priest un Paradise Lost bija vēl augstāks līmenis un tie koncerti bija vēl apmeklētāki. Bet kāpēc kāds cer, ka kāds ies klausīties Nile vai Vader, kuri nav sasnieguši neko īpašu? Tās tomēr nav tāda līmeņa grupas kā Sting vai Billy Idol, uz kuriem ietu tiešām daudz cilvēku. Lūk, Dio, tas gan ir piemērs kādam nākotnes, uz kuru tiešām aizies pietiekoši daudz cilvēku. No man pazīstamiem cilvēkiem uz Nile grasījās iet divi, no kuriem viens neaizgāja, bet otrs par koncertu teica, ka Nile bija "diezgan kaka"...
Kā gan ar šādiem koncertiem var sanākt ienākumi?
0
Nu un kāpēc lai Vader nebūtu gana labi apmeklēts? Tomēr šeit diezgan ztpazīstama grupa? Nu man grūti tā objektīvi skatīties uz to, jo tā ir viena no manām mīļākajām death grupām un es ārprātā gribu viņus rīgā redzēt, bet man tomēr liekas ka par Nile jau nu viņi te toč ir gribētāki. Kaut arī kā jau teicu grūti teikt. Bet nu tā vai savādāk - smagos koncertus vajag un tā vai savādāk - vajag visādas grupas aicināt, jo vienam patiks - otram nē, bet galu galā ja būs pasākumi tad jau arī cilvēki ies uz viņiem.
0
par Metallica Tallinā, pārdotas 70000 biļetes par 22 Ls, kopā par biļetēm sanāk cipars 1 540 000 Ls. vells viņ zin cik ir metalikas honorārs un kādas ir pārējās izmaksas, bet domāju ka organizatoriem nesūdīgi sanāks.
0
P.S. un ko var gaidīt no Nile, kas 15 cilvēkiem ir mīļākā grupa, 20 cilvēkiem patīk pārējiem pie kājas
0
Metallica ņem producentu un cenšas pielāgoties tirgum. `86 viņi spēlēja Master of Puppets un publika to labi ierija. Tad nāca Black Album un vecajiem faniem tas vairs nelikās labs, bet tobrīd tas bija pilnībā atbilstošs mainstream`am. Arī tagad viņi cenšās taisīt tādas dziesmas, kādas ir aktuālas. Sauciet to par popsu vai sūdu, bet viņi pielāgojas publikai un ar to pelna kaudzi naudas un arī organizatori nepaliek mīnusos...
Nile un Vader ir puslīdz underground grupas. Underground - tas nozīmē, ka viņi ir nekomerciāli. Un nekomerciāli viņi ir nevis tāpēc, ka neņem no faniem naudu, bet tāpēc, ka ir pārāk maz fanu, kas viņiem to naudu dotu... Ar underground koncertiem peļņa nekad nebūs, jo pagrīdei ir pārāk mazs piekritēju loks...
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [1]
Lācis
Pieslēgties
Meklētājs
Viskas