Biļete pie šofera Rīgā maksās 60 santīmus
+1
ko tā bet ja brauc reti un nav e-talona?
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
0
Es laikam gan iegādāšos to e-talonu par spīti tam, ka nedzīvoju Rīgā. Apnicis spaidīties, lai tiktu pēc biļetes un maksāt vairāk brīžos, kad tur parādos.
+1
Iet ar kājām.
+9
Iekāp transporta līdzeklī izmantojot pēdejās durvis. Lēnām un nesteidzīgi ej cauri, ar vienu aci pavērojot pasažierus, vai nemanās kontrolieri. Var arī pajautāt kādam, vai ir kontrole. Ieņem vietu tuvāk priekšgalam, tā lai būtu viegli pārredzami nākamajā pieturā esošie. Turpini braucienu, vai nu līdz brīdim, kad pieturā pamani aizdomīgus tipāžus, vai arī līdz savam galapunktam.
0
Es pārsvarā eju ar kājām vai braucu ar auto. Un tik cik nu sanāk Rīgas sabiedrisko transportu izmantot (max. 1reiz mēnesī) - lai aizrijas ar maniem 10 santīmiem. :))
+3
es braucu ar riteni, ziemā dažreiz ar mašīnu, ar sab. tr. nu neatliekamos gadījumos, bet maksājis nekad neesmu. vienreiz iekāpa kaut kādi divi onkas, pasūtīju viņus nafig, atvēru durvis un izlecu laukā (tramvajiem tās durvis var eleganti atraut vaļā)
+4
sučkas būtu man maksājuši, ka tik promenenta persona izmanto viņu smirdīgos tramvajus
+5
Brauciet ar riteņiem un par ieekonomēto kāpostu Rīgas Satiksme jums uzsauks alu!
+2
1 brauciens (ar iegādi pie šofera) = 1 tērvete :D
+3
Ziemā gan ar riteni tā pavēsāk. It sevišķi, ja kādam tiltam vēl jābrauc pāri.
+5
Sev: Cimdiņi, cepurīte, vēja necaurlaidīga jaciņa + šņabītis + cikliska un ātra pedāļu mīšana.
Ričukam: dubļu sargi + riepas ar labu un dziļu protektoru.
Fetišisti liek arī radzes. Principā močīt var tad, kad uz ietvēm vairs/vēl nav sniega. Sals pohuj. Tātad ja silta un sausa ziema pagadās, kā pagājušo gadu, nebraucamais laiks ir aptuveni 3 nedēļas. Un arī tad var soļot ar kājām :-)
Ričukam: dubļu sargi + riepas ar labu un dziļu protektoru.
Fetišisti liek arī radzes. Principā močīt var tad, kad uz ietvēm vairs/vēl nav sniega. Sals pohuj. Tātad ja silta un sausa ziema pagadās, kā pagājušo gadu, nebraucamais laiks ir aptuveni 3 nedēļas. Un arī tad var soļot ar kājām :-)
+2
es braucu ar riteni arī pa sniegu. pagaidām dzīvs.
0
vienīgi priekšnams dubļains lolz
0
mjā ziemā ar ričuku tas ir extrēmi....!ub braukt lietus laikā arī tā nevisai...paliek tikai vasara!
+2
braukāšanai ziemā ar ričuku bez aukstuma ir vel viens liels mīnuss - pašvaldības kaisa ietves ar sāli, kas braucot neizbēgami nonāk uz ķēdes, uz zobratiem, uz visām detaļām, kur sālij nevajadzētu nonākt. Un pēc katra pārbrauciena tīrīt tās visas detaļas tomēr ir diezgan apgrūtinoši.
+3
Ar ričuku pa lietu- nekas labāks nevar būt! It īpaši, kad jau esi izmircis līdz vīlei un viss paliek tik dziļi po.., ka prieks :)) Pagājšvasar, kad bija plūdi Rīgā, minos uz darbu, skatos,priekšā peļķe kā dīķis, domāju pooo, minu cauri, tikai negaidīju, ka ūdens man būs pāri ceļgaliem :D Vismaz ir ko atcerēties.
Un vēl tas prieks mīties garām garai niknu,izbesījušos šoferīšu rindai, kas jau h sēž korķī..ehh=)
Un vēl tas prieks mīties garām garai niknu,izbesījušos šoferīšu rindai, kas jau h sēž korķī..ehh=)
+2
obļā, korķu laikos ar riteni braukt un ieskatīties šoferu sejās >:)
0
kādam moš ir informācija, cik maksā e talons mēnesim vienā maršrutā?
+1
Irony, galvenais, lai zem tās peļķes vaļēja kanalizācijas lūka negadās. :)
0
tasturneko:
www.rigassatiksme.lv/?sadala=724...
www.rigassatiksme.lv/?sadala=724...
+1
Būtu bijusi vaļēja kanalizāzijas lūka- nebūtu peļķes,un nebūtu man toreiz tas prieks ar pedāļiem peļķūdeni pakult :)
+1
^ Nesaki viss - gadās šad un tad vaļējās lūkas zem peļķēm. :)
0
Pofigs, pēdējā mēneša laikā ne reizi neesmu ar sabiedrisko transportu braucis.
+3
ja būs tā kanalizācijas lūka nost, garantēta kārtīga padzeršanās :D
+1
tad varētu tēlot vali un taisīt fontāniņus ^
+1
Šogad bija patizla ziema - slapjdraņķi - ceļmalās dubļi, ietvjmalās puskusušas sniega čupas. Veselus 2 mēnešus nebraucu. Bet pagājšgad bija perfekti - tik kādas 2 nedēļas janvārī neminu kad sakrita sniegs, a tā pa kailsalu pie -15 mierīgi var močīt pāri Saliniekam, tik bumbierenes jāuzvelk. Tāpat galā sasvīdis slapjšs parasti nonāku.
Bet lietus iesūkā, sevišķi naktī - brilles salīst, vēl gaismas uzspīd un praktiski neko neredzi.
Bet lietus iesūkā, sevišķi naktī - brilles salīst, vēl gaismas uzspīd un praktiski neko neredzi.
0
Es pa ziemu tā arī neesmu saņēmusies braukt pa Rīgu-lieku ričuku dusāt līdz pavasarim. Mok šogad sadrošināšos^ Maršruts līdz darbam gan nav no labākajiem- bik bruģis,jātiek pāri čupai dzelzceļa sliežu un bik gabals pa ielu, kur trolejbusa vadītājam po, tu tur esi vai nea
+3
irony tev cmuka profilbilde
0
Thx. Ja kādam kko šopā vajag uzmontēt, do zināt =P
+3
Jū, irony profilbilde ir baigi labā!
+3
^iNDEED!
0
Jap - pievienojos velobraucējiem un sabiedrisko izmantoju salīdzinoši reti. Reizi mēnesī, piemēram.
+1
kāds var ieteikt kādu normālu ričuku....un tādu samērā lētu....50-150 Ls robežās!
+2
+2
Trolejbusu vadītājAS bieži ir vienkārši debīlas kuces.
+4
Fauns, vakar, plkst. 09:23
"Iekāp transporta līdzeklī izmantojot pēdejās durvis. Lēnām un nesteidzīgi ej cauri, ar vienu aci pavērojot pasažierus, vai nemanās kontrolieri. Var arī pajautāt kādam, vai ir kontrole. Ieņem vietu tuvāk priekšgalam, tā lai būtu viegli pārredzami nākamajā pieturā esošie. Turpini braucienu, vai nu līdz brīdim, kad pieturā pamani aizdomīgus tipāžus, vai arī līdz savam galapunktam."
Var redzēt, ka sen neesi Rīgas sabiedrisko transportu lietojis. Pēdējā laikā kontrole vairs nemaskējas; viņi aptur transportlīdzekli starp pieturām un tad šturmē. Tā ka šitā taktika vairs īsti neies cauri.
"Iekāp transporta līdzeklī izmantojot pēdejās durvis. Lēnām un nesteidzīgi ej cauri, ar vienu aci pavērojot pasažierus, vai nemanās kontrolieri. Var arī pajautāt kādam, vai ir kontrole. Ieņem vietu tuvāk priekšgalam, tā lai būtu viegli pārredzami nākamajā pieturā esošie. Turpini braucienu, vai nu līdz brīdim, kad pieturā pamani aizdomīgus tipāžus, vai arī līdz savam galapunktam."
Var redzēt, ka sen neesi Rīgas sabiedrisko transportu lietojis. Pēdējā laikā kontrole vairs nemaskējas; viņi aptur transportlīdzekli starp pieturām un tad šturmē. Tā ka šitā taktika vairs īsti neies cauri.
+1
Heh, atceros, kā pagājušo ziemu braucu 10. tramvajā un vadītāja, tante ap gadiem 65, lika uz pasažieriem un šoferīšiem tādām daudzstāvu kombinācijām, ka viss pirmais vagons skanēja. :)
+3
^ gan jau pirms tam ilgus gadus 7. maršrutā braukājusi. :D Esmu pats manījis, kā savulaik 15. trolejbusā konduktore - nu tāda īsta latvju sirmā māmulīte ap gadiem tiem pašiem 65-70 uz urlātiem tā krāva, ka i jūrniekiem, i atslēdzniekiem teju vai jāsarkst.
0
Es jau ar no šamās ierāvos - par to, ka biļeti pie viņas pirku, nevis biju iegādājies iepriekš. :)
0
Ja braucu ar sabiedrisko, biļetēm sakasu visus melnos, kas vien ir, pa ko vadītāji nekad nav īpaši laimīgi,heh. Bet man laikam bērnības trauma- atriebjos par visām reizēm, kad agrāk kontroliertantes piebēra man pilnu maku ar 1 un 2santīmniekiem, grrr ggrrr ghrr
0
maršrutnieki jau tagad lētāki par sabiedrisko, ja nav tā e-talona. nu viņiem bizness turpinās plaukt. ātri un ērti.
+1
Kad iedod papīra naudu, piemēram, 20 ls, atkal nav labi (vienreiz tā gadījās, kad sīcene nesanāca. Man tika veltīts tāds skatiens un nopūtas, it kā es būtu noziegusies pret visu konduktoru dzimtu piektajā augumā).
+4
Lai strādātu pa sab.tr. vadītāju, vajag dzelzs nervus, jo visiem, tai skaitā man, sanāk uz viņiem krist,un tā no rīta līdz vakaram, brr, es jau sen būtu kādam sliedi pakaļā iespraudusi, ja man būtu tāds darbs jādara :)
+1
'Heh, atceros, kā pagājušo ziemu braucu 10. tramvajā un vadītāja, tante ap gadiem 65, lika uz pasažieriem un šoferīšiem tādām daudzstāvu kombinācijām, ka viss pirmais vagons skanēja. :)'
Es ar to tanti vienreiz autobusā sapazinos, jāāā, lamāties viņa tiešām mācēja un visādus stāstus iz dzīves un darba stāstija, varena dāma.
Es ar to tanti vienreiz autobusā sapazinos, jāāā, lamāties viņa tiešām mācēja un visādus stāstus iz dzīves un darba stāstija, varena dāma.
0
werwolf
, vakar, plkst. 20:34
tu tos riteņus tirgo?
, vakar, plkst. 20:34
tu tos riteņus tirgo?
+1
^Intars, braucu gandrīz katru dienu, tikai viņi jau 2 mēnešus nav rādījušies, Nē, vienreiz kaut kad bija, bet kāpa pieturā sarkanajos paltrakos :) Pie tam par to starppieturu šturmu vienreiz pats iedomājos, ķip, kāpēc viņi tā nedara. Nu ja dara, tad jāpaspēj iedarbināt. Ja pēkšķina virsū, tad neko nezinu, nevarēju atrast, kas es uz kaut kādām talonu spiešanas ātrumsacensībām esmu iekāpis? Lai gan ne vienmēr ir garīgais arī vaktēt tos mūdžus un klausīties tās sūkalas, nopīkstini savu mēslu un brauc bez raizēm. Uz to jau viņi parasti arī izbrauc. Izdarīt tev neko īsti nevar, tad ņem uz morālo, ķip baigi kaunina. Mhm, man un kauns no citiem pasažieriem, ka nav biļete? :) kamon!
0
Ja transportu aptur starp pieturām, tad šoferis nobloķē to pīkstuli
+5
Bled, kroplis!
+3
Pa imantu un pārdaugavu tie kontrollieri pēdējā laikā ir redzēti tikai pašvald policijas busiņa pavadībā. Nez, mož viņš tur ir smukkumam, bet bietē dot tādiem arī nevar, var dabūt cik tur tos gadus... Braucu ar riteni :D
+1
Tagad tikai ar poličiem braukā, jo ne konduktors ne kontrolieris pats nav tiesīgs tev pat pirkstu piedurt. Un pārāk daudz to pretīdirsēju saradies.
+1
Liega
, aizvakar, plkst. 15:56
Ja transportu aptur starp pieturām, tad šoferis nobloķē to pīkstuli
--------------------------...
mjā nu nezinu, kāds zin...? es esmu arī redzējis ka tas nekust kamēr nav izsutis to biļeti, bet ja es viņam naudu braukšanas laikā iedošu viņš man ko biļeti neiedos?
+1
HAha, riteņbraukšana ziemā man atgādina vēsas šīsziemas atmiņas. Man ar draugu bija mazliet paīsi ar naudu, bet izlēmām tusiņam uzsaukt alu. Īsumā - brauciens Baltezers-Jugla ar 12 ampulām (24 litri alus), pa totālu ledu un nepiepumpētām riepām. Atsistas nieres un melnais humors neizpalika. Bērnības traumas nav, vēljoprojām braucu pēc miestiņa. Tiesa, vasarlaikā.
0
Man jautājums - jūs gadienā kāds nezinat, vai ir kāds soda mērs piemērojams, ja man ir skolēna mēnešEtalons un es viņu vienkārši nenopīkstinu? Šķiet mazliet muļķīgi...
0
Hm, tiešām, nafig to vajag. Varu pajautāt. RS mājaslapā nekāda infa nav. Arī par sodiem nekas nav rakstīts. Pat nezinu, cik tagad liels.
+1
Rekur ir visa info un arī pamatojums, kāpēc arī mēnešbiļešu īpašniekiem ir katru reizi jāpīkstinās:
Turklāt katra brauciena reģistrēšanai ir zināma priekšrocība, kas varētu palīdzēt cīnīties ar negodīgiem pasažieriem pie nosacījuma, ka visi sabiedriskā transporta lietotāji ir vienisprātis – nosodāma ir braukšana bez biļetes un par sabiedrisko transportu ir jāmaksā. Kā piemēru, kurā dalās SIA Rīgas karte valdes priekšsēdētājs Žans Šarls Koljē, var minēt visai interesanto Lionas pieredzi, kurā ieviešot elektronisko norēķinu sistēmu, pārvadātāja ieņēmumi palielinājās par 30%. Iepriekš Lionā pasažierim nekas nebija jādara, iekāpjot sabiedriskajā transportā, tik vien kā kabatā jābūt biļetei. Loģiski, ka zināma pasažieru daļa brauca bez biļetēm, jo nebija iespējams pateikt vai viņam kabatā ir biļete vai nav. Ieviešot elektroniskos norēķinus, katram, kas iekāpa transportā bija jāpieliek biļete pie kartes lasītāja, turklāt lasītājs arī informēja vai biļete derīga. Arī Rīgā kartes lasītāja zaļā gaismiņa liecinās par to, vai biļete derīga. Francijā to sauc par sociālo monitoringu. Tā ir zināma filozofija, kas jāveicina arī Rīgā, proti, uz visiem attiecas vieni noteikumi un līdzcilvēki redz, vai tu tos ievēro. Tiesa, šie principi lieliski darbojas Parīzē un citviet Eiropā, bet, piemēram, Dienvidamerikā tie netiek ievēroti.
Kas notiek, ja brauciens netiek reģistrēts?
A: Ja, iekāpjot sabiedriskajā transportlīdzeklī, savu braucienu nebūsiet reģistrējuši, pietuvinot viedkarti karšu lasītājam, kontroles gadījumā nereģistrēts brauciens tiks sodīts ar naudas sodu līdz Ls 5.00 apmērā.
Turklāt katra brauciena reģistrēšanai ir zināma priekšrocība, kas varētu palīdzēt cīnīties ar negodīgiem pasažieriem pie nosacījuma, ka visi sabiedriskā transporta lietotāji ir vienisprātis – nosodāma ir braukšana bez biļetes un par sabiedrisko transportu ir jāmaksā. Kā piemēru, kurā dalās SIA Rīgas karte valdes priekšsēdētājs Žans Šarls Koljē, var minēt visai interesanto Lionas pieredzi, kurā ieviešot elektronisko norēķinu sistēmu, pārvadātāja ieņēmumi palielinājās par 30%. Iepriekš Lionā pasažierim nekas nebija jādara, iekāpjot sabiedriskajā transportā, tik vien kā kabatā jābūt biļetei. Loģiski, ka zināma pasažieru daļa brauca bez biļetēm, jo nebija iespējams pateikt vai viņam kabatā ir biļete vai nav. Ieviešot elektroniskos norēķinus, katram, kas iekāpa transportā bija jāpieliek biļete pie kartes lasītāja, turklāt lasītājs arī informēja vai biļete derīga. Arī Rīgā kartes lasītāja zaļā gaismiņa liecinās par to, vai biļete derīga. Francijā to sauc par sociālo monitoringu. Tā ir zināma filozofija, kas jāveicina arī Rīgā, proti, uz visiem attiecas vieni noteikumi un līdzcilvēki redz, vai tu tos ievēro. Tiesa, šie principi lieliski darbojas Parīzē un citviet Eiropā, bet, piemēram, Dienvidamerikā tie netiek ievēroti.
Kas notiek, ja brauciens netiek reģistrēts?
A: Ja, iekāpjot sabiedriskajā transportlīdzeklī, savu braucienu nebūsiet reģistrējuši, pietuvinot viedkarti karšu lasītājam, kontroles gadījumā nereģistrēts brauciens tiks sodīts ar naudas sodu līdz Ls 5.00 apmērā.
0
Arī gadījumā, ja skolēns brauc ar bezmaksas mēnešbiļeti ???
0
Paldies, Kudar! :)
+3
Primitīvā matemātika - biļetes cena 60 santīmu, sods par braukšanu bez biļetes 2 Ls un kontrole nerādās 2 mēnešus. Kas ir izdevīgāk - pirkt biļeti katru dienu vai uzlikt mīksto un maksāt sodu reizi 2 mēnešos ? :)
I will bīīī... TAUPĪGS!
I will bīīī... TAUPĪGS!
+1
Ajattara12, vakar, plkst. 22:44
"HAha, riteņbraukšana ziemā man atgādina vēsas šīsziemas atmiņas. Man ar draugu bija mazliet paīsi ar naudu, bet izlēmām tusiņam uzsaukt alu. Īsumā - brauciens Baltezers-Jugla ar 12 ampulām (24 litri alus), pa totālu ledu un nepiepumpētām riepām."
Vispār jau pa ledu mazliet labāka saķere ir ar mīkstām riepām, palielinās saskares laukums. Ar pavisam tukšām gan droši vien ir vēl sliktāk, turklāt visdrīzāk pēc tam pati riepa izmetama, un dandzis arī droši vien.
"HAha, riteņbraukšana ziemā man atgādina vēsas šīsziemas atmiņas. Man ar draugu bija mazliet paīsi ar naudu, bet izlēmām tusiņam uzsaukt alu. Īsumā - brauciens Baltezers-Jugla ar 12 ampulām (24 litri alus), pa totālu ledu un nepiepumpētām riepām."
Vispār jau pa ledu mazliet labāka saķere ir ar mīkstām riepām, palielinās saskares laukums. Ar pavisam tukšām gan droši vien ir vēl sliktāk, turklāt visdrīzāk pēc tam pati riepa izmetama, un dandzis arī droši vien.
+2
Ar pavisam tukšām jau normāli nepabrauksi. Riepai un kamerai jau nekas traks nenotiks. Varbūt šaurās pret aploci var sačakarēt.
Bet Ajattara12 jau reāls velomonstrs - uz iepriekšējo KŽ ar velleri aizmauca m/
Bet Ajattara12 jau reāls velomonstrs - uz iepriekšējo KŽ ar velleri aizmauca m/
0
Man liekas, ka vispār es zināju/tiku informēts, kas īsti tā Ajattara12 ir, bet nevaru nekādi atcerēties.
¯(°_o)/¯
¯(°_o)/¯
+1
Viņa vēl karaokē dziedāja, tik neatceros ko. Akapella ar gribēja bliezt, tik nezinu vai to izdarīja ...
+1
Man liekas, ka to izdarīju, bet iespējams, ka tas notika kādā mana piedzērušā prāta dimensijas šizofrēniskā nostūrī.
0
ritens ziemā tas ir extrēmi!
+2
Latvijā vēl ir ziemas ?
+2
Tikai svētku vecītis (ielec te mīļāko poļitiķi)
0
kā pie mums ziemas nav?!!
+2
man pēdējās ziemas mīžuks uz ledus kāpt bļitkot...
+4
Čukči, inuīti un tamlīdzīgi noteikti uzskatītu, ka mums ziemas nav. Toties tropisko un ekvatoriālo rajonu iedzīvotāji uzskatītu, ka pie mums ir tikai ziema. Ir jau dizrdēti nostāsti par izteicieniem, kas nākuši no minētajiem reģioniem - ka mums esot divu veidu ziema: ar lapām un bez lapām; vēl viens it kā nākot no Kurzemes hercogistes laikiem; laikam kāds KH koloniju iemītnieks izteicies, ka Kurzemē ziema esot 11 mēnešus gadā, un tai atlikušajā vienā mēnesī arī esot sasodīti auksts.
+4
Tiem mēnešīgajiem skolēniem ir jāpīkstina lai viņi "iedrošinātu" arī citus to darīt. Vēlams raidīt nosodošus skatienus to virzienā, kas nav nopīkstinājuši. Lai visi redz! Jā! Lūk, bezbiļetnieks! Ak tu nejaucenis tāds!
Atsaldeņu masas psiholoģiskais terors. Pat nezinu, smieties vai raudāt.
Atsaldeņu masas psiholoģiskais terors. Pat nezinu, smieties vai raudāt.
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai
reģistrējies!