Fotoradari
0
Biju nolēmis izmest līkumu pa pilsētu (Salu tilts->Krasta iela virzienā uz Puškina ielu stāv mobīlais fotoradars). Skatos uz spidometra 70km/h. Pabraucu garām radaram (tas neko, tikai "uzmirķšinaja actiņas, bet zibspuldze nebija". Labi, nolēmu to pašu vietu atkārtoti sķērsot ar 50km/h. Braucu garām un tās pašas actiņas "uzmirksķina". It kā zīme (aiz Mola) saka, ka var braukt 50km/h, bet vienmēr braucu uz 70km/h.
Jautājums. Vai zibspuldze vienmēr nostrādā, ja esi pārkāpis?
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
0
Atbilde - nee!
+8
nu ko ... gaidi pastu ar bildi ģimenes albūmam :D
0
:P
+7
Matainajiem lielākas ziepes būs, kad fotoradaru vietā ieviesīs fotoalkometrus.
0
a šitiem nav zibenes :D
+1
Tas vispār būtu baigi ērti - fotoalkometrs. Ir bijuši pasākumi, pēc kuriem tiešām mocīja ziņkāre , cik tad īsti tovakar bijis sakrājies. :D
0
Tāda ziņkāre mani vairs nemoka. Var iešaut 1L aliņa un pēc 3 stundām braukt. Notestēts. CP palika neziņā, cik tad lielu alus pudeli es izšāvu :D
0
Nu kam braukt , kam iet pakaļ vēl pāris buņķiem. :D
0
hek, šis nav dzērajtopiks :D
+3
Maukas ar visiem saviem radariem. Vecās izkaltušās zivju petenes.
Vairāk man nav ko piebilst.
+1
Zivtiņam mani spēles noteikumi ir zināmi - ja saņemšu vairāk par vienu depešu gadā, izmantošu visas iespējamās legālās normas maksājamo nodokļu valsts budžetā samazināšanai
+2
^ Vēl jau ir iespējas Administratīvajā rajona tiesā pārsūdzēt (pat tad, ja tiešām esi vainīgs). Divarpus gadi būs jāgaida, kamēr pirmās instances tiesa pienāks :)
0
Laba ideja :)
0
Jā, bet psc salikt pa pusrīgu kartupeļu kastes, kas tik randomā izsniedz nodokļu čekus :E
+1
Attiecībā uz fotoalkometriem - pirms kāda laika pavīdēja ziņas ar nelielu zinātniskās fantastikas piegaršu - ka principā esot iespējams uztaisīt aparātu, kas pa gabalu varētu noteikt peregara klātbūtni salonā, tip tur spektrālanalīze vai kas tur. Zivtiņš jau kasīja pakausi, ka vajadzētu tādus ieviest.
0
+1
bet tas ūber fotoalkometrs jau nenoteiks vai peregars nāk no šofera vai tā kurš biznesa klasē. Gan jau zivtiņš pats tiek vizināts ar peregaru tā ka gan jau ka pārdomāja vai i vērts investēt šitādā pasākumā.
0
tur bija prikols ar tiem fotoradariem, ka, lai atpeln ītu, viņi jau bija ierēķinājuši, ka katram fotoradaram 4 vai cik reizes dienā jānoķer tas pārkāpējs. reāli vajadzētu būit, ka tas ir drošības uzlabošanai, bet nu kā reāli tas tā var būt, ja vēl pirms ieviešanas viņi rēķinās, ka noteikumus pārkāps. pilnīgs debīlissms, manuprāt.
0
Tas stulbums ar fotoradaru izvietojumu gan ir maksimāls, jo likt vietā, kur ir grants ceļš, gribu redzēt kā vasarā man tur nofočēs numuru, ka viss ceļš putekļos.
0
^^^ nu tā fiška bija tāda, ka ments pa gabalu nokonstatē, ka mašīnā ir peregers, un tad jau stopē nost un liek iepūst.
0
Par to peregaru ir tā, ka konstatē vai mašīnā ir dzēruši cilvēki, ne jau konkrētais cilvēks pie stūres.
0
Nu tak pie dirsas , peregars ta ir konstatēts , līdz ar to lielāka iespējamība, ka varēs ķepā dabūt.
+3
Jo vairāk šo lāzerspektrālanalīzes fotoalkometru cena tuvosies Lielā Hadronu Paātrinātāja izmaksām, jo drīzāk, ka mūsu valstij tādus obligāti vajadzēs ieviest!
0
Šitiem jaunajiem radariem ko tagad iepirka laikam bija tā ka tiem ir infrasarkanā zibspuldze, līdz ar to cilvēka acs to neuztver tādēļ uz aci nevar pateikt esi vai neesi nofočēts. Bet ja brauca uz 70 vietā kur atļauts 50 tad noteikti ka nofočēja, jo pieļaujamais ātruma pārsniegums ir kkas ap 5 km/h
Vispār - kāda tur satiksmes drošības uzlabošana, ja tagad cilvēki drudžaini skatīsies spidometrā, ka tik nepārsniedz ātrumu nevis veltīs visu uzmanību situācijai uz ceļa.
0
Nu ja - lupīs tik spīdometrā un pa malām, vai nestāv radari ar visiem spīdīgi baltajiem ķenguriem blakus :E

Reāli jau pabraukt vairs nevar un katru dienu jālupī csdd.lv, vai nav kāds nodoklis iešķiebts.
0
Neesmu autovadītājs , tāpēc neesmu pat nevienu tādu agregātu redzējis. Tie vienkārši kaut kur piestūķēti stāv ar mentu klāt vai arī var kād vakar ar zāģīti šņik šņak ?
+1
ja tu ar zāģīti šņik šņak, tad būs jāpērk jauni, kas nozīmē, ka cels nodokļus, kas nozīmē, ka nevarēs vairs gardo alāņ iemest. :(
+2
^ Brīžiem liekas, ka lētāk sanāktu visu valdību un Saeimu šņik šņak.
0
Vispār loģiski , jau aizmirsies, ka te viss caur to galu.
0
Man ar LT numuriem braukājot, šis pasākums ir pilnīgi vienaldzīgs... Varbūt, kad pat ar pozitīvu pieskaņu, jo teorētiski vajadzētu samazināties zaļgano krūmos kakātāju skaitam.
0
Vatta uz ārzemēs reģistrētiem bambāļiem tas neattiecas?
Nez, baisais čakars reģistrēt to aparātu LT? Dzirdēts, ka tā darās dēļ 2g apskatēm.
-1
Domāju, ka nē, vismaz pagaidām. Man ir viena čupiņa ar "stāvēšanas" protokoliem, kurus es apmaksāt neplānoju un neviens meklējis rokā nav :) Tāpat ir sanācis nobildēties pie radariem Igaunijā, pāris reizes Somijā (viena no tām braucot uz ~82, kur atļautais bija 80...), laikam Polijā arī, bet arī nekas. Kaut gan ir dzirdēts par nelaimīgajiem, kuriem kvītis sūta arī no ārzemēm, tā kā hvz.

Čakars reģistrēt ir gan, visvienkāršākais variants droši vien nodibināt SIA vai SIA filiāli. Manā gadījumā, saskaitot visādu nodevu starpību tur (reg nodeva: ~0, ikgadējā nodeva: 0) un te (attiecīgi 600 Ls + 250? Ls), tas pat varētu atmaksāties. Priekš viena auto čakars, bet ja vairāki, tad kāpēc nē.
0
kad tu skati ej, uz tevi neskatās ar šķību aci?
+1
Pag, 600Ls par SIA reģistrēšanu pie mums? Kas tā pa gada 250Ls? :O
0
par peregariem runājot. cik es zinu, zivtinga kungs ir no tiem, kas nedzer :)
es esmu no tiem, kas katru dienu brauc ar mašīnu pa rīgu. neesmu redzējusi vēl nevienu fotoradaru.
0
Es ir redzējis, piemēram, uz Vienības gatves, kur vēsi var plēst 70 (tobiš, ne1 lēnāk nebrauc, izņemot M, kas to rajonu ir apsēduši) :E
0
Mani vakar taisni noknipsēja pa ceļa uz mājām. Pa ceļam uz Jūrmalu kādu kilometru no Jūrmlas zīmes. Radaru nekad nebiju tur redzējis, ka būtu novietots, bet nu tagad tad laikam ir. Gandrīz katru dienu gan radars stāv pie Nestesuz Ulmaņa gatves virzienā uz Salu tiltu un arī uz Lielirbes ielas pabraucot garām Spicei, braucot uz centra pusi. Šie abi arī mani ir nofočējuši, bet bildes gan vēl nav pienākušas.
+7
Atceraties, ka jāsmaida braucot, lai bildes smukas sanāk!
0
Vatta var redzēt kā šie jaunie radari bildē?
0
Bildēm ir taču iespējams brāķis (piem. vairāki auto bildē).
p.s. pa brīvdienām (kad pilsēta patukšāka) vajag jo īpaši "bremzēt" visur kur vajag un kur nevajag ;-)
0
šiem radariem ir tā atšķirība, ka viņi nosaka katram auto savu ātrumu, kaut butu bildē vairāki auto. tikai sūtot, to citu auto nr/ žīmes ir aizklātas. ja esmu pareizi sapratus. tas ir galvenais navarots atšķirībā no vecajiem. ā un vēl laikam tas, ka šiem regulējas tā kļūda- sākot no 2-3 km piem., vietās pie skolām, kur jābrauc uz 30, līdz tradicionālajiem 10-15, tur kur atļautais braukšanas ātrums ir 70-90 km/h
-2
Nu psc , žīdeļi tādi , tik advancētu sistēmu jau mauc virsū , lai tik kāstu nost. Tik paradoksāli , mēs viņiem dodam naudu un tie to naudu realizē vēl advancētākā shēmā , kā nokāst vēl vairāk no mums. Patīk tie kadri, kas vispār krūmos ielīduši bezmaz vai ar kapišonu augšā un tik gaida, kad ar savu dildo pavicināties , vakar ar senčiem braucot tieši tā notika. Tādas maukas , vēl piedevām aptur krietnu gabaliņu nostāk un tad tik dod ķepā vai krāj uzslavas punktus.
+5
par kādu kāšanu iet runa ? piekās pats mentus - brauc ar atļauto ātrumu :p

kāš krūmu suņi, kuri piepišās, ja pie stoplīnijas sekundi nav spiests uz bremzi
-2
Ja nu radars piefiksē "lielāku" ātrumu (piem 70km/h vietā pasaka 90km/h). Ej un pierādi ka neesi kamielis. Nav ticamības sistēmai.
0
^ un tā arī būs ja privātais nevarēs nopelnīt vismaz 25% gadā no ieguldītā.
+4
Paga paga, kāda kāšana. Esi pārkāpis noteikumus, maksā. Ne jau tā uz dullo tie ātrumu ierobežojumi salikti, vairāk vai mazāk ir domāts par gājēju un braucēju drošību. Ok, ir ceļu policisti nekauņas, kas ķer uz nezināšanu vai neloģiskām zīmēm, bet visādi citādi tas ātrums ir daudz maz jāievēro. Mums tā braukšanas kultūra ir pašvaka, tāpēc esmu tikai par šo advancēto fotoradaru ieviešanu.
0
Paga paga, kādi noteikumi? Kāds maksā? Kautkādi jampampi sadomā kreisos noteikumus un man tie automātā jāievēro vai jāmaksā? Varbūt varētu salikt radarus, lai gājēji randomā nevandās pa 4 joslu ielām??

Nepietiek, ka 50 ir vietās, kur mierīgi var braukt uz 70 kā minimums (visas 4+ joslu ielas , ar vai bez sadalošās), tagad jau nākamais kronis - salikuši vēl tās 30km/h kur pagadās. Mož visu kurzemes prospektu uztaisīt pa 30km/h? Noteikumi, redzies.

Dirst ka na!
0
Es jau vispār nerunāju par ātruma pārsniegšanu , bet konkrēti par visādiem "neloģiskiem" gadījumiem imantā. Te jau ir pāris vietas, kur vnk pizģēc pizģēc un taisnība ir , tie gājēji piš pāri kur pagadās , nevar 50min tālāk pāri zebrai noiet , vajag redz short cuts taisīt , kur ienāk prātā.
0
oj , nevis 50min tālāk , bet 50m tālāk. :D
+1
īsts testiņš: kurš trūmetālists brauc ar bembi ?
0
A kāda vaina bembim ?
0
Augstākminētie 600 + 250 ir nodevas manam auto, ja es to sagribētu reģistrēt iekš LV.
0
^ vājprāts :E
0
Visvairāk jau tracina tas, kā tiek pasniegts - šie radari esot domāti MŪSU DROŠĪBAI! Vai ne tā, ko? Citās valstīs drošība tiek uzlabota šādi - saliek par radaru brīdinošas zīmes. Pie dažām radars ir, citur var nebūt. Citur ir kaste bez satura - butaforija. Tādējādi autovadītājs apzinās, ka var maksāt sodu un brauc lēni. Ej nu izzīlē, kurš tad ir tas tukšais, kurš ne.
Bet ja radaru noslēpj vībotņu cerā, kur šis dienā noslauc 100 vāgenus - kāda tur drošība? Veids, kā iekasēt naudiņu, nekas vairāk... Šodien ar kolēģi Spuņciemā tādu redzējām - par laimi pretimbraucošais pamirkšķināja. Nu zin, tas radariņš bija ļoti rafinēti noslēpts un speciāli nemeklējot nemaz ar neatrastu. Nebūtu mirkšķinātāja, mēneša beigās atnāktu kvīts un tad varētu domāt - kā, kad un kur?

Šie visi radari gan ir tie pārvietojamie, jo stacionārie vēl nav uzlikti. Kā saka zinātāji, tā lieta vēl ilgi var kustēt, jo prātvēderi esot pēkšņi attapušies, ka valstī ir normatīvie akti un likumi un ka viss ir jāsaskaņo - tā laikam vis nevarēs, ka atnāk uz jebkuru vietu un sabetonē postamentu, uz kura liks radarus.
+2
Zīmes par radariem jau parasti iebraucot pilsētā vai uz šosejas liek. Neredzu iemeslu vēl 100 zīmes izlikt - tam jau tā radaru karte ir domāta.
0
piekritīšu, ka radari ir izvietoti priekš kāšanas nevis drošības. par to timrotam labs raksts bija. sākot jau no tā vien, ka radaru kartei vajadzētu sakrist ar melno punktu karti utml.
bet no otras puses mums ir tādi ceļi, ka ja negribi lauzt mašīnu daudz ātrak par atļauto ātrumu arī nepabrauksi. nav nemaz tik daudz to ceļu uz kuriem diži sanāk pārsniegt ātrumu. man pat liekas, ka biežāk ir jābrauc zem atļautā, ja negribas atvadīties no amīšiem :D
man vienmēr ejot tehnisko rauj dusma- rinda stundu, katrs maksā vidēji sākot no simta līdz stingri uz augšu. parēķiniet kādi ir ienākumi rīgā vienas darba dienas laikā no ceļu nodokļa? un kur tā nauda paliek?
un par absurdiem noteikumiem man vislabāk patīk niķis tos ar apskaužamu regularitāti mainīt. pļavniekos ir viens krustojums, kur reizi pus gadā tiek noņemta (pēc tam atjaunota) kādā no virzieniem iespēja uz kreiso vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā. cilvēks kas brauc pirmo reizi skatīsies, bat kam jau pa šo pus gadu iegājies autopilots- katru dienu vari gaidīt pārsteigumu. speciāli naudas kāšanai.
0
tās 30 km/h zīmes ir smieklīgas aiz to ka parādijās visādās neloģiskās vietās kā arī pie skolām tikai tad kad radari tika ieviesti. Tad jau sanāk ka līdz šim nevienu nah nav interesējusi drošība pie minētajām iestādēm.
Pāris dienas atpakaļ pamaniju arī jaunu 30 zīmi uz ielas pa kuru fiziski nevar pabraukt ātrāk par 20km/h ja vien nēesi dauns un tev auto nav žēl.
Tas ka Latvijā vēl ilgi kavēsies stacionāro radaru uzstādīšana jau bij sākumā skaidrs, jo tas ir pagalam neizdevīgi brīdināt iepriekš potenciālo pārkāpēju tādejādi apzināti zaudēt savus vidēji 30Ls no katra.
0
Salaspils-Jūrmalas šesoja no Ķekavas apļa līdz Jelgavas šosejai (~14km) ideāls ceļš ātrumam virs 150km/h ;-)
+3
nu tādās vietās aŗī vajag tos radarus, kur var maukt uz tiem 150. un tad šaurās pierītes apdzen citus tik pat apdāvinātos un tešās iekšā autobusos ar visiem saviem sīkajiem
-1
Lasīju, ka atjaunotos ceļu posmos tiks uzstādīti radari. Tas pareizi. Šogad braucu no Tērvetes uz Bausku un atsevišķos posmos bija liela vēlēšanās spiest pāri 100km/h...
+1
atsevišķos posmos arī prasās ieviest zīmi 100 kā tas ir uz saulkrastu šosejas
+1
to u:
ir jāsaprot, ka Latvija ir ļoti liela pēc savas teritorijas attiecībā pret iedzīvotāju skaitu. Tāpēc ceļu ir ļoti daudz, bet maksātāju maz. Eiropā ir daudzkārt lielāks iedzīvotāju blīvums un nauda uz ceļa km ir neskaitāmas reizes lielāka. Pie tam salīdzinot arī ar skandināvijas valstīm vai citām Eiropas valstīms mums auto nodokļi ir ļoti mazi. Un nevajg par to, ka tur algas lielākas, UK piemēram labi nodoršināta ģimene, kur abi vecāki labi pelna, reti kad var atļauties 2 autiņus, jo ir lieli nodokļi attiecībā pret viņu algu un tāpāt arī apdrošināšana, kas pie mums tomēr abos gadījumos ir maz, ja cilvēks nav dīkdienis.

Jā, cik braukātspa LV un braukats ir ļoti daudz, es varu novērot, ka daudzviet laukos ir sabūvēti jauni ceļi, vecās grantenes ir noasfaltētās - Ērgļu ceļš no Ķeipenes līdz Ērgļiem, tagad tom arī jaunā Maskavas šoseja (P80), daugavas kreisajā kreisajā krasā ceļš, ceļs pie Saludus, Ventspils Kolkas ceļs, Liepājas šoseja. Visi šie ir mazie ceļi, bet attālumi uz tiem ir samērā gari salaboti (jauns asfalts).

Vai attiecībā uz nodokļiem un ceļiem, nav vecā labā latviešu kurnēšana? Vienmēr tomēr jāatceras, ka valsti un visu ar to saistīto veidojasm mēs paši - nav tādi viņi, valdība u.c. ļaunie, kas sagrābuši varu. Tie ir mūsu pārstāvji. Ja pie varas ir Aivars vai Andris, tas ir tikai tāpēc, ka lielākā daļa no mums to ir vēlējusies.

Bet ceļi manupārt uzlabojas un gan pie radariem aŗī pieradīsim. Kādreiz jau mums likās, ka nevajag lietot drošibas jostas, bet tagad visi to dara :)
+1
^ Valdības aģenti arī trūmetālā? Stāsta, ku labi un pareizi viss ir? :D
0
kas tieši ir slikti un ko tu esi darījis, lai būtu labāk? :)
0
afigena kaut ko var darīt, lai būtu labāk , mhm , mhm.
+4
Ja godīgu atbildi, tad: piemēram, pirms 4 gadiem izstrādāju jaunu metodiku ofšoru darījumu apkarošanā, ko tagad pielieto Finansu Policijas Pārvalde, lai apkarotu nodokļu nemaksāšanu. (Un no valsts par to neesmu saņēmis neko.) Kad uz pilnu slodzi strādāju par žurnālistu, tad sērijām vien raku augšā visādas interesantas lietas, piemēram, kā cilvēks 2 nedēļas pēc savas nāves kļūst par firmu īpašnieku, valdes locekli, un sāk parakstīt dokumentus. Nelikumīgi reklamē azartspēles. Premjera biroja vadītāju pieķēru mazgājam naudu pirms kādiem gadiņiem pieciem. Korupcija prokuratūrā. Naftas vada apzagšana. Utt.

Principā, kā mēs visi zinām, tad vidusmēra matainais ir apzinīgāks un patriotiskāks tips par kuru katru ierindas pilsoni — nu tad es arī esmu devis savu artavu ne tikai black metal nozarē!

Tāpēc par aktuālo tēmu uzskatu, ka fotoradaru izvietošana nav veids, kā paaugstināt satiksmes drošību, bet gan kāst naudu no autovadītājiem. Man šķiet, ka ir zināms pamats tā domāt :)
-2
Kāds apkaro nodokļu nemaksāšanu ? Šķiet , ka šeiten ir tā, ka visi visu zina , bet neviens neko nedara, jo tas nav izdevīgi. Tajā ziņā pārsteidz visi tie "varonīgie" raksti portālos kā apollo , delfi u.c. , kur ķipa vuaļā KNAB ir kaut kādu figņu aktlājis vai uzsācis kaut ko , ķipa baigi strādā , kaut arī patiesībā neviens tur neko nedara un nemaz netaisās, nu tas konkrēti par tiem izteikumiem, ka jāapkaro ēnu ekonomika. Kātad , neko viņi neapkaro un neapkaros.
+1
naudu jau kāsīs no noteikumu pārkāpējiem - lai tik kāš

un kādā pakaļā jāpin klāt ''melnie punkti'', kas ir vietas, kurās notiek salīdzinoši daudz avāriju. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka tie ir krustojumi - pārsvarā regulējamie ar lielu satiksmes intensitāti. Tādos vajadzētu sarkanās gaismas kameras likt nevis fotoradarus, kurus pilnīgi loģiski liek vietās, kur gribas iespiest gāzi grīdā (taisnos, garos un labos posmos).
0
P.S. par ceļu tīklu uz iedzīvotāju jau pareizi, bet Igaunijā tā attiecība aptuveni līdzīga (kautgan pati valsts kompaktāka un kvadrātaina), bet tur ceļi ir lieliski un ''pupu'' zīmi liek posmos, kuri mums liktos samērā normāli
+3
"Vienmēr tomēr jāatceras, ka valsti un visu ar to saistīto veidojasm mēs paši - nav tādi viņi, valdība u.c. ļaunie, kas sagrābuši varu."

Kas tie par murgiem? :O
0
BladeOfDarkness, tad jau sanāk, ka, piemēram, lai tik kāš 10Ls par atvērtu aliņu? Neuzskatu tādus noteikumus sev saistošus. Nav automātā viss OK tikai tāpēc vien, ka tādi ir noteikumi un likumi.
+5
Es ar savu aliņu nevienu neapdraudu, atšķirībā no cirvja, kurš pa pilsētu uz sotaka teš
0
Pa salinieku vēsi. Protams, ja nav gūzma.
0
Nemaz nerunājot par diedelnieku.
+3
Diezgan daudz avārijas patiesībā notiek arī ne tikai krustojumos. Un nav jāteš uz sotaka, lai radītu bīstamu situāciju , tik pat labi tā var rasties arī pie atļautā ātruma. Problēma tad jau drīzāk ir tiesību izsniegšanas mehānismā, pavērojot kādi frukti brauc pa ielām.
-5
^ lai izraisītu avāriju ir jābūt diviem ēzeļiem.
+1
Savulaik melnais punkts bija Ziepenē (Valdeķu ielas sākumā pie tagadējās Maxima). Pēc
rekonstrukcijas tagad tur ir aplis (aplis ir atzīts par vienu no drošākajiem veidiem krustojumu šķērsošanā). Vēl satiksmes ātrumu mazina guļošie policisti (vairāk guļamrajonos), bet ir arī pilsētās (piem. Jonišķos).
Bet radari, jā, liks braukt uzmanīgāk un, galvenais lēnāk ;-)
0
^^ tas ir kā?
0
nav ne jausmas. parasti ar vienu pirlnīgi pietiek
+2
Ja prāta nav, tad nekādi radari un luksofori nepalīdzēs, tur tīri dabīgai Darvinisma atlasei jānostrādā. Savukārt tiem, kam smadzenes vēl nav atrofējušas, potenciāla radara vai ātruma ierobežojuma ielikšanas vieta liks aizdomāties par jautājumu "Kāpēc?". Ne vienmēr, protams, tam ir loģisks izskaidrojums, bet nu pārsvarā gadījumos tomēr ir. Un tad vismaz prātīgs cilvēks ņems tos apsvērumus vērā, braucot pāri tam posmam. Tikai mūsu valstī tradicionāli daudz ko izdara caur pakaļu, tīri piķa kāšanas dēļ, tai skaitā arī tos radarus.
0
Krasta ielā (virzienā uz centru) pie nobraukuma uz Lācplēša ielu stāv zīme 50. Un daudzi sabremzē. Arī bembisti. Jo mazlie tālāk spokojās :D. Un brauc zem tilta, liekas, zem 50km/h ;)
Novērots vakar vakarā (~19:00).
+2
nu kā leišos- pirms krustojuma ar stop zīmi kā likums ir guļošais policists.
bet redzi, es negribu būt dabiskās atlases sastāvdaļa tāpēc, ka kāds cits ir idiots. protams, ka ir jācīnās gan pret dzērājšoferiem, gan ātruma pārsniedzējiem, gan vienkārši kretīniem uz ceļa. bet vai fotoradari ir risinājums, stipri šaubos.
+1
Leišos jau guļošie ir arī uz galvenā ceļa pirms krustojuma (piemēram, uz Šauļu ceļa), lai vadītāji to 70 zīmi tomēr ievērotu.

Nova, vakar, plkst. 22:49

"Jā, cik braukātspa LV un braukats ir ļoti daudz, es varu novērot, ka daudzviet laukos ir sabūvēti jauni ceļi, vecās grantenes ir noasfaltētās - Ērgļu ceļš no Ķeipenes līdz Ērgļiem, tagad tom arī jaunā Maskavas šoseja (P80), daugavas kreisajā kreisajā krasā ceļš, ceļs pie Saludus, Ventspils Kolkas ceļs, Liepājas šoseja. Visi šie ir mazie ceļi, bet attālumi uz tiem ir samērā gari salaboti (jauns asfalts)."

Kas skaitās mazi - vairums no minētajiem ir valsts pirmās šķiras, jeb reģionālie autoceļi (P), kas valsts mērogā neskaitās mazi, Liepājas šoseja ir valsts galvenais autoceļš. Un vairākumā gadījumu P ceļiem tiek veikta rekonstrukcija - nevis tikai jauns asfalts, bet visas ceļa konstrukcijas pārbūve, ceļa trases taisnošana u.c. parametru uzlabošana. Seguma maiņa bija pamatā uz galvenajiem autoceļiem (A4, A5, A9, A10 u.c.), kur paramteri ir apmierinoši (vai arī nākamais solis jau būtu divbrauktuvju ceļš, kas, protams, ir lopā dārgi). P ceļu rekonstrukcija turpināsies arī nākamajos gados.

Neesmu sevišķi pētījis melnos punktus, bet loģika saka priekšā, ka galvenokārt tiem vajadzētu būt neregulējamiem krustojumiem uz ceļiem ar lielu satiksmes intensitāti, kur salīdzinoši daudzi veic kreiso pagriezienu. Rekur var apskatīt karti: www.lvceli.lv/LV/?i=245
0
^ cik Leišos braucot redzētas ''mellā punkta'' zīmes uz šosejām, tās ir parasti pirms mazākas nozīmes ceļa pieslēgšanās pie lielākas nozīmes ceļa - viens mauc pa šosi, bet otrs domā ka paspēs ...
0
Es traktoriem vispār aizliegtu braukt piem. valsts nozīmes ceļiem (piem. pa Liepājas šeseju). Tu viņu taisies apdzīt, bet tas maita veic kreiso pagriezienu. Un dari ko gribi.
0
Traucē traktori, kā tad... Cik tad tu dienā tos traktorus redzi? 1, varbūt 2. Vai to var uzskatīt par ko traucējošu?
+2
Te par traktoriem un apdzīšanu: :))))

puaro.lv/lv/printesana/ddt...
0
Ja traktors principā var nogriezties, tad tas nav apdzenams :D:D
0
Tev, cilvēk, dzīvē nav laimes - man tādu problēmu nav :)
+2
traktorists ?
0
?? :-)
0
Intar, to Liepājas šoseju es tikai skaitam piemetu klāt. :) bet visi citi līdz šim ir bijuši gruntaki vai ar saucamo Leniongradas stila asfaltu. Man pat labāk patiktu, ja tas Kolkas ceļš nebūtu aiztikst, bet paliktu gruntaks, kur panēsāties. Bet tom'er saremontets. Es vair'ak akcent'eju celu kvalitates uzlaboshanos, nevis to vai liels vai maz.
+1
Ak , pareizi , Latvijā taču ir viskvalitatīvākais asfalts visā ES.
0
es atvainojos- bet dirst vajag mazāk!!! nezinu detaļās visas tās batālijas, kas risinās rīgā ap ceļu pārvaldi, bet nezin kāpēc man liekas, ka tur smird pēc svilinātam cūkām, bet pilsētā kā mēs braucam pa bedrēm, tā arī brauksim, ir radari vai nav radari.
0
Nē nu kaut kādā Latvijas rubļovkā 100% ceļš ir kvalitatīvs , tur jau nu nav šaubu.
0
Atcerējos lv "rubļovku"
Meža vidū - veloceliņš par Ls 420 000 !!!
www.tvnet.lv/zinas/latvija/35101...
0
pff, Zviedrijā un Lietuvā pa tādiem braukts - baigi labā štelle
0
Pirmoreiz, kad biju Somijā (Helsinku centrā) mani gandrīz nenobrauca velo braucējs (biju stāvējis uz velo celiņa, kad gaidījo zaļo signālu pie gājēju pārejas) :P

0
Ņemot vērā visas no valsts budžeta ceļiem paredzētās naudas (akcīzes nodokļa daļa + autiņu nodoklis) aizceļošanu sazin kur (pensijām varbūt), tuvākajos gados neko labu nesagaidīsiet. Viens otrs ES projekts un tas arī viss, ja vēl pati ES spēs ko iedot.
Tā ka braucēji, kas ir neapmierināti par to, ka neredz labākus ceļus, lai gan nodokli par vāģi maksā, nav pamata satraukumam, jo līdz ceļiem tā naudiņa nenonāk :)
0
Ja nemaldos, tikai 50% no auto nodokļiem aiziet ceļu infrastruktūrai.
0
Tā gluži arī teikt nevar , piemēram , vēl pirms pāris gadiem Imantā ceļi bija psc , nemaz nerunājot par tiem , kas ir gar mājām pagalmos un tā , bet rau , tagad Imantā zaebisj ceļš sataisīts , arī tajos pagalmos daudzās vietās bedrītes ir nevis vnk aizlāpītas ar kaut kādu sūdu, kas pēc ziemas pazūd , bet jauks , jauns asfaltiņš.
0
vislielākā iekškvartālu asfaltēšana bija 2004.gadā pirms kārtējām Rīgas Domes vēlēšanām, kuru izdomāja iepriekšējo vēlēšanu uzvarētāji (PCLT). nākamajā gadā ar vēl paasfaltēja. Bet tas šiem nelīdzēja ;)
0
^^ asfaltēja jau kā nelabie, bet man jau no prāta izkritis - man šķiet ka to anninen bulvāri raka pa diviem lāgiem 3-4 gadu laikā. Un manā pagalmā noasfaltēja līdz pusei - otru pusi vnk salēja bedrēs darvu un pielēja ar asfaltu. Nez - nākamgad mož klās tālāk, jo šitāda bedres aizlāpīšana pavasari nepārdzīvos.
0
Pēc pāris gadiem jau arī būs redzams, kādi brīnumi tagad pa šiem krīzes gadiem būs sabūvēti. Domāju, ka pārsteigumu būs gana daudz, un patīkami tie nebūs, īpaši jau objektos, kas nosolīti pa 2009. gada cenām, bet jābūvē bija jau pa 2010./2011 cenām....
0
BladeOfDarkness, tas par nodokli ir teorētiski. Praktiski lācītis tam jau sen ir pieķēries un "konsolidējis"...
0
Interesantu lietu stāstīja kāda dāma, kas strādā "ātrajā palīdzībā". Šiem piesūtīti vai simti kvīšu par ātruma pārsniegšanu. Un nevarot tik lēti pateikt - mēs jau operatīvais transports, ejat dēt. Privātā firma, redz...
0
A mentiem tad arī pienāk kvītis?
0
Par šito jau TV3 ziņās vai nekā personīgi arī stāstīja , ka gribot štrāfēt ātros par to, ka redz viņi steizdas izglābt dzīvības.
0
Pēc noteikumiem jau arī operatīvais transports ātrumu drīkst pārsniegt tikai par 10 km/h apdzīvotā vietā un 20 km/h ārpus, cik atminos.
0
^ pis es tos noteikumus
0
Nu tad tie noteikumi ir diezgan absurdi (pie tam neatminos, ka CSN par to kas būtu rakstīts). Operatīvais transports tad jau tiek pielīdzināts jebkuram standarta braucējam.
0
CSN ~2004 gadā vismaz bi tā rakstīts. Mož cipari citi - nebi +20 apdz. vietās?
0
Cik apskatījos, minētais attiecībā uz ātruma pārsniegšanu attiecas tikai uz kolonnu pavadošajiem operatīvajiem transportlīdzekļiem. Sanāk, ka citos gadījumos, kas tur pieminēti, var pārkāpt cik vajag.
0
Dzirdēts, ka arī pašus policistus ar netrafarētām dienesta auto soda.
0
varu atbildēt- jā mentiem aŗī pienāk kvītis. es gan personīgi atceros tikai venu gadījumu rīgas pārvaldē, kad bija šums pacelts, par to ka trafarētai mašīnai bija foto-moto-loto atsūtīts. un par 10 km/h arī taisnība. sakaņā ar csn, nepateikšu pantu, bet drīkst pārsniegt 10, ja brauc ar bākugunīm un skaņās signālu. ja bez skaņas, tikai ar bākugunīm, tad vispār nedrīkst. šis kā reiz laikam bija tāds gadījums. kā viss beidzās nezinu, bet dirsināja pamatīgi, ka vēl jāpierāda vai tev darba laika bija patiešām nepieciešams braukt ātrāk saskaņā ar dienesta pienākumu pildīšanu.
0
Ar ieslēgtiem zibeņiem var tikai stāvēt, kur pagadās, izņemot dzelzceļa sliedes un tamldz. :P
0
^ drīkst arī pa trotuāru u.tml. braukt. A dažus no apstāšanās un stāvēšanas noteikumime operatīvie transportlīdzekļi (kam ir tāds statuss un atbilstošs krāsojums) drīkst pārkāpt arī bez ieslēgtām bākugunīm.
-2
+1
Herr Zivtiņš gluži nesen stāstīja, ka sen jau tie laiki pagājuši, kad policists maskējās aiz krūma un caur zariem radaru vicināja. Tagad visi stāvot godīgi ceļa malā un ķerot negodīgos braucējus.
Bet nu nezkāpēc stipri reti gadās mašīnas redzēt stāvot tieši ceļa malā, pārsvarā iecienīta joprojām ir krūmu metode. Jādomā, ka darboņi maldina Herr Zivtiņu :)
0
Krūmos akurāt vairs neslēpjas, bet izmanto cita veida paslēptuves.
+2
Nevajag būt negodīgajam braucējam, nebūs jāsatraucas ;) Mani nupat "no krūmiem" (t.i. aiz noparkota autobusa) noķēra ar +26, iedeva tikai brīdinājumu... Laikam jau dienas norma bija savākta :)
0
+gan jau negribēj piselēties ap LT numuru >:)
+1
Vai tad tiešām ir tik grūti braukt ņemot vērā zīmes ?
Lai takš sēž krūmos, slēpj radarus un pilda savas programmas - es tur neko sliktu nesaskatu.
0
Diez vai, numuram nav nozīmes, ja vadītājs ir LV. Pie tam, pat protokolu sarakstīja :D
0
Starpcitu, tā izskatās jaunā bilde ģimenes albūmā:
knagis.miga.lv/blog/post/2012/01/0...
0
Vai ir grūti braukt pēc zīmēm?
Vai ir viegli būt jaunam?
Apdzenot, bieži gadās pārsniegt atļauto ātrumu (lai neaizmigtu uz ceļa) :-)
-1
Mani vienreiz LT nostrāpēja, fūri apdzenot. Kurwas. Sodu maksāt gan nenāca ne prātā.
0
Ja nāk miegs - jādodas gulēt :)
0
Uz ceļa vai aizmigt (paliek garlaicīgi) braucot konstantā ātrumā (90), tāpēc ir sevi mazliet jāuzmundrina gan ar apdzīšanu, gan ar ātruma maiņu (90-100-110). Kautkā tā.
0
Nu redzi - tāda uzmundrināšana var maksāt savus 20ls (vai vairāk). Varbūt tiksi sveikā cauri ar brīdinājumu.
0
Smaga tēma.
+1
CP aptur autovadītāju..
CP:Jūs esat pārkāpis atļauto ātrumu
AutoVadītājs: Nevar būt, vau tiešām?
CP: Jā par 23 km/h pārsniedzāt atļauto, lūk radara rādījums. Ko mēs darīsim tagad?
AV: Varbūt varam sarunāt?
CP: Hmm...nu ja.. nu...bet jābrauc uzmanīgi..hmm
AV: pieci, desmit lati..lūdzu ņemiet 10..
CP: ielieciet lūdzu apdrošināšanas polisē...
AV:..jā lūdzu policista kungs..
CP: paldies, lūdzu izkāpiet no automašīnas, Jūs tiekat aiturēts par mēģinājumu piekukuļot policiju. Pār to draud sods...tāds un tāds...
AV: policista kungs..nu taču kā tā? varbūt varam sarunāt tomēr?
CP:..100 Ls

0
Vai man vienam liekas, ka pēdējā laikā Rīgā to radaru ir kļuvis nu jau pavisam daudz? Zem tā paša Salu tilta uz Krastenes agrāk lika pa reizei, tagad stāv faktiski vienmēr. Kolēģis vienā dienā pamanījās 5 reizes šo brīnumu ieraudzīt.
+2
Vajadzēja pagriezt galvu pa kreisi, tad atpakaļ, un būtu redzējis sešas reizes!
+1
Nu ja tā rēķinām, tad sanāktu visi 30 radari. Un ja vēl vairāki cilvēki mašīnā (ieskaitot iedzērušos, kam dubultojas), tad ...
+3
Asprāši :D
0
0
interesentiem: www.megaupload.com/?d=TUJF2IM5...

Jauno fotoradaru manuāls.
0
Bik apķērušies, ka nu šauj pār strīpu. Redzēs, vai izbīdīs, šaubos gan.

www.apollo.lv/portal/news/article...
+1
Reku, krievi testē peregara lāzerus, par kādiem jau bija runa kaut kur iepriekš šai tēmā. Saderam, ka tūlīt arī Zivitiņam tādus vajadzēs? www.tvnet.lv/auto/notikumi/40836...
0
Po - uz mani neattiecas.
+1
tam jau maza jēga, ja bez šofera vēl kāds ir salonā

bet kodēji sāks respiratorus valkāt pie stūres :D
0
Un gan jau Ziftiņam nemaz tik ļoti nevajadzēs, kā kādai ministrei un kādam privātajam "partnerim" :D
0
Ā, nu jā - tas būs tāpat kā leišos, ka nevarēs arī blaksēdētāji turēt atpogātas pudeles :E :E :E
0
Pret simts tūkstošus dolāru maksājošu, no Star Trek nākotnes ņemtu lāzeralkometru, kas pa gabalu spēj izmērīt alkohola klātesamību mašīnas salona gaisā, pretlīdzeklis ir — attaisīts mašīanas logs.
0
^ arī

Blakussēdētāju ar atpogātu pudeli pieķert ir visai nereāli, turklāt piemetas parasti jau pirms kāpšanas mašīnā
0
BladeOfDarkness, šodien, plkst. 10:47

"tam jau maza jēga, ja bez šofera vēl kāds ir salonā"

Nu tak pohuj, stādina nost un liek šoferim pūst - šanses ir, ka viņš (arī) var būt dzēris. Tagad jau tāpat - ments paošņā gaisu, ja peregaru jūt, tad šoferim liek pūst. Vienkārši iespēja laimēt loterijā (t.i. pieķert dzērušu šoferi) palielinās.
+1
"turklāt piemetas parasti jau pirms kāpšanas mašīnā"

Kā ta, kā ta, pa ceļam jau gan nekad neviens neko nedzer.
0
Vismaz šoferis pie stūres reti smeļ iekšā
0
tur jau runa bij par blakussēdētājiem ar attaisītām pudelēm, ne?
0
Sāk uzstādīt zīmes, kas brīdina par radariem: a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/249...
0
0
+3
+7
Dzirdēju interesantu faktu - sniega tīrītājs pirms laiciņa esot vai nu aizķēris vai ar sniega lēveni notesis vienu radaru. Sašutušie darboņie vērsās pie Latvijas autoceļu uzturētāja, lai piedzītu skādi. Tie gan nav bijuši ar pliku roku ņemami un palūguši uzrādīt kaučkādu saskaņojumu, kas atļauj šo maizes koku turēt "negadījuma" vietā. Protams, radars bija uzstādīts patvaļīgi un nekā tāda nav bijis un laikam nu centīgie darboņi paši aktīvi lodē un metina saskādēto mantu...
0
nuja, jebkam, ko grib iepirst sarkano līniju robežās, jābūt saskaņotam ar Satiksmes departamentu vai LVC - ja saskaņojuma nav, tad ar greideri vai zāles pļāvēju var mierīgi nopist šādu traucēkli :)
+2
0
Beidzot arī mani ir piefiksējusi fotoradara modrā acs ar ko varat mani apsveikt:)!
'Fotogrāfiju gan vēl neesmu saņēmis, taču informācija uz manu e-pastu ir pienākusi.
Nez, starp šejieniešiem ir vēl kāds bēdu brālis?
0
Es gaidu kaudzīti... man tādas aizdomas. Pīzdari, ne radari. Dirsdari!
0
starp citu, sods nav nekāds mazais - 60Ls! Gaidu ar nepacietību vēstuli ar 'manu bildi un vietu, kurā tas ticis piefiksēts...It kā pašam liekas, ka esi braucis godīgi un nekas nav ticis pārkāpts - še tev!

0
^^ bembelāts, ble ;)
0
Nevar savākties tādā ka Robin Hood banda, kas populāri paskaidrotu radaru izvietotājiem (privātam kantorim), ka tur un tur, tā un tā nevar novietot fotoradaru. Cik var slēpt radarus. Pa ausīm, ja nesaprot (maigi izsakoties)...
0
Ja izvieto privāts kantoris, tad tā mērķis ir peļņa.
0
^ nezinu, kādi tur tie līgumi ir saslēgti, bet diez vai akurāt tā iznāk. Izvietot ta izvieto privāts kantoris, bet maksā viņiem par to valsts. Nebūtu liels brīnums, ja viņi saņemtu procentus no valsts iekaētajām soda naudām, vismaz mūsu bardakā ne, bet vismaz teorētiski tam tā nevajadzētu būt. Skaidrs, ka valsts mēŗkis ir peļņa, jo vidējā braukšanas ātruma zamazinājums par 10% lielu labumu tāpat nedod. Ja valstij sanāktu dalities peļņā ar privāto kantori, tad atliek tikai secināt, ka par maz žīda gēna tiem Zivtiņiem tur ir :D
0
Nevajag uzbraukt Zivtiņam (nevajag pieminēt te žīda gēnus -> te KK (ex-parex) sūdz tiesa valsti, ka tā ar spaidu, viltu un maldiem likusi tiem pārdot banku par 2Ls).
-> Zivtiņš nav duma zivs, bet cīnīties viens ar nekārtību viņš nevar.
0
^^ nu tiem ķēmiem tak kā reiz nāk procents. Visai liels.
0
Karginam un Krasovickim principā taisnība, ka Parex pārņemšanas 2 Ls darījums tika noslēgts ar viltu un maldināšanu. Tikai tie krāpēji bija viņi paši — iesmērēja valstij drausmīgāko bedri, kur valsts samaksāja 2 Ls + miljardu vēl klāt.
0
Ar Krājbanku jau līdzīgi
+1
Cīņa turpinās (bildēm nevajag tulkojumu) :D

rus.tvnet.lv/novosti/obschjestvo...
0
Labs!
0
ā, tad tāds tas sūds izskatās ... no Pārdaugavas braucot uz Centru pār Salu tiltu tāds stāv uzreiz aiz gājēju tuneļa - nez ko var tai puskorķī samedīt ....
0
Krietni!

Bet par sodiem - it kā ļauži nesteidzoties maksāt. Varot sodu apstrīdēt Administratīvajā tiesā, kur lietas izskatīšana var ievilkties gadiem, pie tam tas neko nemaksājot :)
0
^^ ja reiz šis tur ir, gan jau kaut ko samedīt var. Neba jau nu bezcerīgā vietā liks šo naudas mašīnu.
0

^^
Vairāk kā puse lietu tomēr līdz Administratīvajai tiesai tomēr nenonāk cik man zināms no drošiem avotiem...
-1
Nesen saņemu pastā vēstuli no policijas ar foto radara bildi - uzrauts! Pats gan nebiju pie stures toreiz,bet interesanti bija ievērtēt kāds tad īsti ras radara "protokols" izskatas. Bildes kvalitāte diezgan nekāda,kadrā vēl cits auto ir redzams,ir taisīts crop,lai puslīdz mans dampis būtu centrā. Fočēts braucot uz Krasta ielas 3. joslas,posmā ar atļauto ātrumu 50 km/h uzķerts ar 70 km/h.
Pats drīzumā gaidu,iespējams,labākas kvalitātes attēlu ar sevi pašu pie stūres,jo no tuvāka attāluma fočēts. Uzrāvos uz Duntes ielas ar 60 km/h ,kā es bieži vien braucu. Kad radaru ieraugi,ir jau par vēlu un ir pohuj - tāpat nebremzētu. Besī,ka kāds nodod pa bremzen pedāli deļ radara un izraisa bīstamu situāciju!
+1
"Besī,ka kāds nodod pa bremzen pedāli deļ radara un izraisa bīstamu situāciju! " - tu saki? Tiek apgalvots, ka radari taču esot mūsu drošībai...
-2
Tiek gan. Kas tik nav izgudrots "mūsu pašu" drošībai. Un tie krāni un petenes,kuri brauc uz 45 km/h un visu laiku lupī spidometrā nevis skatās uz ceļa? Tas laikam arī mūsu pašu drošībai :)
0
Es atkal uzrāvos uz Rēzeknes ielas pie 13 nama... Tur izrādās bija zīme (kuru protams nepamanīju) - "dzīvojamā zona", kur ātrāk pa 20 km/h nedrīkstēja braukt. Vārdus sakot - kaut kāds kretīnisms, ka uz tik pietiekami platas ielas jābūt tādām zīmēm uzstādītām... Man braukšanas ātrums tobrīd bija 50 km /h...Fočēts gan tiku no aizmugures...
0
Kas kaitēja nedzīvot
Diža meža maliņā:
Sīlis brēca, vārna ķērca,
Fotoradars pakaļ nelupīja.
+1
"Un tie krāni un petenes,kuri brauc uz 45 km/h un visu laiku lupī spidometrā nevis skatās uz ceļa?" - nevajadzētu lamāt viņus, jo ne visi ir dzimuši Rokfelleri. Neba šie cilvēki vainīgi, ka radari sabāzti aiz katra pakša un neliela neuzmanība maksā naudiņas.
-3
Radariem redzu tikai dažus mīnusus (tiešos):
- daļa sodu naudas aiziet tam privātajam kantorim,
- izvēlties novietojumu vajadzētu prioritāti likt uz t.s. "melnajiem" un citiem kritiskajiem punktiem.
- absurda situācija ir, ka pienāk bilde par 1 km/h pārkāpumu (tvetā bija raksts). Vajadzētu fiksēt no ~10 km/h (ņemot vērā t.s. "spidometra kļūdas" diapazonu).

Par netiešajiem mīnusiem:
- asa bremzēšana ieraugot radaru (nav ko skriet kā tādam krānam/petenei ar degošu pakaļu)
- ja spidometrā ātruma konstatēšanai vajadzīgs vairāk par mirkli, tad tiesības vispār jāņem nost! Ej ka sakārto redzi.

Visādi citādi - ko var cepties par to slēpšanu, slaukšanu utt. ? Ja brauc pēc norādītā zīmē (vai noteikumos), tad bilde nebūs + pats vien vainīgs, ka tevi slauc, jo ja pārkāpi, tad maksā.

Personīgi man par radaru karti/slēpšanu/slaukšan... pajāt. Pie ātruma piedomāju un uz zīmēm ar paskatos un tiktāl nekādu problēmu. Gan jau kādreiz arī samaksāšu, bet nu par to, kā tāda maza pubertātes vecuma meitene, nebimbāšu.
0
Pa lielam piekrītu, bet:

- Valsts jau nemaz nevar darīt visu pati - kapitālisms tak ...
- pilsētās mellie punkti ir pārsvarā krustojumos un tur nav lielas jēgas likt radarus, jo negadījumi krustojumos ir vairāk ar citiem faktoriem saistīti
- spidometrs nedrīkst kļūdīties uz augšu, bet ja +1km/h ir ievērtējot radara kļūdu (+3km/h), t.i. 54km/h pie atļautā 50km/h, tad neko ... (ja nav konkrēts darbinieks, kas ievērtē cilvēcisko faktoru un nav uzlikta lielāka pieļaujamā nobīde)

******

Firmai "Vitronic Baltica", kas ar valsti noslēgusi līgumu par foto radaru uzstādīšanu, izdevīgāk ir maksāt soda procentus, nekā pildīt līgumu. Pie šādiem secinājumiem no tā rīcībā esošās noslēgtā līguma kopijas nācis TV3 raidījums "Nekā Personīga".

Raidījuma rīcībā esošā līguma kopijā rāda, ka paredzētais līgumsods ir salīdzinoši niecīgs - 0,001 procents. Līdz ar to "Vitronic Baltica" izdevīgāk ir maksāt līgumsodu un strādāt ar pārvietojamiem radariem, kuri nes peļņu. Stacionāros radarus firma vēl aizvien nav uzstādījusi.

Līgums, kurš līdz šim nav bijis publiski pieejams, liecina, ka kopējais projekta apjoms uz pieciem gadiem ir 11 miljoni 253 tūkstoši latu. Lielākā daļa izmaksu – 6,7 miljoni – plānoti projekta apkalpošanai, divi miljoni latu – radaru iegādei un vēl gandrīz divi miljoni latu- iekārtu uzturēšanai. Šajā summā nav iekļauta firmas peļņa, taču līgums liecina, ka "Vitronic Baltica" to plānojusi – 9% no projekta izmaksām.

Kāds līguma punkts paredz, ka noteiktā ātruma pārkāpuma fiksēšanas robežai nevajadzētu pārsniegt 20 kilometrus stundā, ja vien policija neprasa samazināt ātruma pārkāpuma fiksēšanas robežu. Atšķirībā no līgumā lasāmā, Valsts policijas Prevencijas nodaļas vadītājs Edmunds Zivtiņš šonedēļ vairākkārt uzsvēra, ka visos gadījumos ātruma pārkāpumu fiksē no plus trīs kilometriem stundā.

Par projekta apturēšanu policija šobrīd negrib runāt – "Vitronic Baltica" dots laiks līdz 20.maijam un līgumu lauzīs, ja stacionārie fotoradari netiks uzstādīti līdz tam.

Līgumu parakstīja nu jau bijusī iekšlietu ministre Linda Mūrniece (V). Līgumu noslēdza krīzes augstākajā punktā, kad Starptautiskais Valūtas fonds iebilda pret valsts naudas ieguldīšanu fotoradaru projektā. "Vitronic Baltica" uzvarēja, jo valstij piedāvāja vislielāko procentu no soda naudām – 65%, atgādina raidījums.

Tikmēr šobrīd jau vairāki autovadītāji apstrīdējuši viņiem izsniegtos protokolus tiesā, viens no tiem - par fiksēto ātrumu 100 kilometri stundā uz Jūrmalas šosejas pie Babītes, vēsta raidījums. Fotogrāfijā ir divas automašīnas, bet vadītājs pārliecināts, ka braucis, nepārkāpjot noteikumus, un radars nofiksējis blakus braucošā auto ātrumu.

Līdzšinējā finanšu statistika "Vitronic Baltica" un arī valsts kasei bijusi pozitīva, vēsta raidījums. Gandrīz trīs mēnešos soda kvītīs izrakstīti 280 tūkstoši latu. Trīs mēnešos visvairāk ātruma pārkāpumi fiksēti Ulmaņa gatvē – 2494. Krasta ielas vienā galā - 1821 ātruma pārkāpums, otrā - 1809 pārkāpumi. Ceturtā "sodītākā" vieta ir Ādaži pie Baltezera kapiem -1701 protokols. Piektajā vietā ir A10 autoceļš Babītes novadā virzienā uz Jūrmalu (1664), bet sestajā – Garkalnes A2 autoceļš virzienā uz Rīgu (1591).

Zivtiņš pārliecināts, ka rezonanse par fotoradariem ātri noplaks, līdzīgi kā tas bijis pēc pirmo četru pārvietojamo fotoradaru ieviešanas. Viņaprāt, daudz būtiskāk tagad pieņemt lēmumu, ka naudu, kas ienāk budžetā par fotoradaru fiksētajiem ātruma pārkāpumiem, tiek novirzīta jauno autovadītāju apmācībai un ceļu remontiem.

www.delfi.lv/news/national/polit...
0
Par laimi uz šitiem sūdiem vēl nav sanācis uzrauties.
0
Eku insaidera skats:
www.apollo.lv/portal/news/article...

P.S.
Ņem tos radarus un nes mājā, blla.
0
Ir jau daudzās lietās viņam tur taisnība, bet nez kāpēc neticas, ka šāda apjomīga un detalizēta publikācija ir kāda random darbinieka iniciatīva.

Un es joprojām uzskatu, ka līgums, kur privātais radaru uzstādītājs saņem procentu no iekasētajām soda naudām, nevis konkrētu samaksu no pasūtītāja, ir pretrunā ar cēlo mērķi, ar kādu visi zivtiņi runā. Teiksi - bet ja nu nu sanāk iekasēt mazāk, nekā plānots, tad pie konstantas summas nomaksāšanas radaristiem iznāk, ka valsts brauc mīnusos? Bet tas tak nozīmētu, ka brauc lēnāk, attiecīgi varētu pieņemt, ka satiksmes drošība, kaut nedaudz, tomēr ir uzlabojusies - respektīvi, mērķis ir sasniegts, kaut vai daļēji. Pie šāda scenārija tikai būtu jāparedz līgumā iespēja radaru skaitu samazināt, lai nesanāk to uzstādītājiem pārmaksāt. Tas, ka tiem kristos darba apjoms, jau ir viņu problēma. Vai tad ārstiem, mentiem utt. nemēdz tradicionāli novēlēt, lai mazāk darba būtu?

Taču pie uzstādījuma, ka radaru uzstādītāja peļņa ir atkarīga no iekasēto soda naudu apjoma, skaidrs, ka radaru uzstādītājs darīs visu, lai iekasētu pēc iespējas vairāk, un rakstā pamatīgos apmēros dzītā demagoģija ir tikai atrunas. Varētu padomāt, ka viņi radarus nemaz neizvieto tādās "vietās, kur tiešām varētu pelnīt" - par tādu var uzskatīt jebkuru vietu, kur nekas īpaši netraucē pārsniegt atļauto ātrumu par vismaz 20 km/h, nedz praktiski, nedz veselā saprāta ziņā. Kā tipisks piemērs prātā uzreiz nāk Dzelzavas ielas gals - atdalīti virzieni, apbūves nav, bet 70 liktuz pārsimts metriem ar it kā jēga maza... un mazais zaļais, loģiski, tur ir biežs viesis. Skaidrs, ka nav jēgas likt uz jēdzīgiem lielceļu posmiem, kur dažs labs atļaujas paspaidīt labo pedāli dūšīgāk, jo lielākā daļa jau tomēr to nedara, domājot gan par tiem pašiem radariem, gan pēdējā laikā arī par degvielas patēriņu. Skaidrs, ka uz Krastenes, braucot uz 70 atļauto 50 vietā var safotkāt dh reižu vairāk, nekā virs 110 braucošos uz jebkuras šosejas.

P.S. Nez, pie Ventspils - Rīgas un Talsi -Stende - Kuldīga ceļu divlīmeņu krustojuma, kur ir tas gabaliņš ar 4 joslām, šie liek radaru? Tur var diezgan nevāji atvilkt, ko es arī parasti daru, lai bez stresa apdzītu tos, kurus tāpat tuvāko km laikā prasīssies apdzīt, apvienojot lietderīgo ar patīkamo. Tiesa gan, sen nav iznācis tur braukt, varbūt, ka seguma kvalitāte tagad jau ir cietusi - tendence tāda bija.

P.P.S. Ko ta tas Krištopans tādu teica?
0
Es tagad iedomājos par tādu aspektu - labi, tu bildē redzi, ka tavs autiņš, ātrums 78km/h, bet kur redzams, ka tas ir posmā, kur atļautais ātrums ir zem 90km/h ? Kad fočē un soda tos, kas autiņu ''zem zīmes'' noliek, tad vaitad nebija bildē jābūt redzamam arī pārkāpuma nosacījumam - t.i. krustojumam, gājēju pārejai, ''apstāties aizliegts'' zīmei ? Ja ir stacionārs radars, tad jau skaidrs, bet ar mobilajiem kā ?

Bet tas, ka uzstādītājiem ir procents no sodien tiešām marazms - kas to vispār izdomāja ? Loģiski, ka maksas tilta būvniekiem / apkalpotājiem tiek procents no maksas par braucienu, bet kāpēc tas ir radaru uzstādītājiem ? Tikpat labi tad var sākt dot procentus no sodanaudām piem. ''Rīgas Luksoforam'' ...
0
Uz bildes ir arī "location" kods, kas acīmredzot atbilst konkrētai vietai. www.ijurists.lv/jurists/wp-content/...
0
bet vai tam kodam nevar juridiski piepisties mobilā radara gadījumā ?
0
Visam var piepisties un pārsūdzēt. Vēlu veiksmi!
Otrs variants - pielādēts bruņtransportieris un uz iekšlietu ministriju prom.
0
^x5 "Krištopans pamatīgi latviešus nokaitināja pirms 14 gadiem, kad viņš intervijā „Lauku Avīzei” paziņoja, ka Latvija ir stulbeņu un muļķu zeme, jo viņu apvainoja korumpētībā. Viņš teicās no tās braukt prom. Tagad viņā dzīvo Floridā un tikai bezkaislīgi vēro, kas notiek Latvijā."
0
^ Krištopānam gan jābūt pateicīgam "stulbeņu un muļķu zemei",kura savulaik viņam deva iespēju "lielam atspēriena punktam", lai tiktu uz dižo sapņu zemi...
-1
Tā lūk jācīnās ar fotoradariem:

www.speedcam.co.uk/gatso2.htm...
0
Žēl īstenībā tos cilvēkus, kas strādā pie tiem fotoradariem. Droši vien jūtas kā piespiedu kārtā kļuvuši par Kangariem, kurus tauta arvien vairāk neieredz. Bet darbu šajos laikos baigi izvēlēties nav iespējams…
www.tvnet.lv/zinas/mobilais_repo...
0
Drīz sāks ''apstāties aizliegts'' zīmes lauzt nost ?
0
^^^ es to pašu saku!
0
Tāpēc jau droši vien nesteidzas pie mums stacionāros fotoradarus ieviest, saprotot, ka tos gaida tāds pats liktenis, kā tos tur tai linkā.
0
Es domāju, ka tas ir tikai viens no iemesliem. Kā jau runājām iepriekš, jāveic n-tās saskaņošanas te ar vienu, te otru institūciju un katrai var būt savas prasības.
Teiksim, gribēs radaru novietot kādā "medīgā" vietā, bet uz ceļa nomales jau neviens neļaus būvēt. Vajag tālāk, bet tur privātīpašnieka zeme, kas vai nu nesadarbosies vai arī paģērēs smuku naudiņu. Tad vēl kaut kā jātiek līdz kādam enerģijas avotam u.tml.

0
Prīvātīpašnieka zeme ir pārāk tālu, lai būtu jēga, uzstādīt sanāk ceļa nodalījuma joslā. Vairāk jau tas, ka vajadzīgs strāvas avots, a katrs pieslēgums ta ir jāprojektē.
0
Ta nevajadzēj slēgt līgumu, ja nevar. Bļaģ.
0
Lai izmanto saules bačas, bet pa nakti lai no apgaismes stabiem barojas.
0
Un vispābā, naher menti pēdējās dienās ārdās? Stāv uz katra stūra un braukalē ka biezs?
+1
^^ varētu padomāt, ka mums visās malās ir apgaismes stabi, pie tam funkcionējoši.
0
Ceļa nodalījuma josla jau arī kā nu kurā vietā. Teorētiski vajadzētu tik, bet praktiski - kā nu sanācis. Dažviet privātais jau ir samērā tuvu.
+1
Kā mēs šito bijām aizmirsuši. Fotoradaru lietošanas instrukcija:

www.youtube.com/watch?v=NyD3H4cnwvA...
0
Jauks risinājums:

ej.uz/5kbw
0
Vai privātpersonas vispār legālā veidā pie šitādiem "antiradariem" var tikt?
0
Ja tas antiradars ir darba kārtībā, tad nevar gan.
+2
heh, šodien fotoradars stāv Ikšķilē, virzienā uz Rīgu, pie gājēju tuneļa, un kādu gabaliņu pirms tā, pie lielā informācijas plakāta kājas kāds pieķiņķījis lielu kartona gabalu, kur ar melniem burtiem uzvilkts "FOTORADARS" :D
0
Jā braucot pa Lubānas ielu tur pļavnieku galā arī zīme- fotoradars 100m. tikai nezkāpēcradars stāv tieši tur pie D tilta kur korķis bija.
0
heh, šodien fotoradars stāv Ikšķilē, virzienā uz Rīgu, pie gājēju tuneļa, un kādu gabaliņu pirms tā, pie lielā informācijas plakāta kājas kāds pieķiņķījis lielu kartona gabalu, kur ar melniem burtiem uzvilkts "FOTORADARS" :D

Tā bija pirmā reize, kad tajā ceļa posmā ir uzstādīts, no rīita stāvēja virzienā uz Ogri, bet viss viens vidējais ātrums tur ir vismaz 110, man pa kādiem 20-40 km vairāk -būs velviena vieta kur jānomet ātrums līdz 95 km/h.

0
Jā, no rīt tai virzienā arī tapa manīts. Nu lab, pie Ikšķiles tāpat allažiņ tā prātīg ar to ātrumu daros, īpaši jau virzienā uz Rīgu - ja abas joslas brīvas, tad jau pār tā satiksmes pārvada izjātajām šuvēm var atrast gana gludu vietu, bet ja brauc kāds (skaidrs, ka netradicionālas orientācijas šofers) blakām, tad var sanākt arī nepatīkams brauktuves reljefa un autmbīļa mijiedarbības izraisīts pisaks. Toties tas gabaliņš starp Ikšķili un Saulkalni... nu kā tur var neatvilkt? nu kā?
0
Šāviens no aizmugures -> pif paf.
www.apollo.lv/portal/news/article...
0
^ es jau sen nekoncentrējos uz radariem, bet gan uz smirdīgajiem baltajiem kūku vāģiem zonā ap ielu.
0
Ar mazlitrāžas auto esmu labi patrakojis pa lv ceļiem (nē, dzēruma braucis neesmu, bet ir darītas lietas, kas pieklājīga sabiedrība nav pieņemtas tajā skaitā kolonas apdzīšana, ievērojama ātruma pārsniegšana,
rūkšana, citāda necieņas izradīšana vadītajiem, kas neciena mazās Hondas -> esmu savā zemē, esmu Latvijā!!)
), lai tagad pārsēstos uz MTB (pa vasaru) :D
p.s. pohuj uz radariem :-)

0
Palīdzi apķēpāt fotoradarus!

www.tvnet.lv/auto/satiksme/42200...
0
Vai kļūsti par apķēpātāju bounty hunteri (radaru saimnieki sola atlīdzību par ķēpātāju galvām).
0
Labs!
+1
Nūbi pilnīgie! Tak vajag Molotova kokčiņu izmantot, nevis krāsu!
0
Priekš kam? Var jau uzpist dzeletnu krāsu - arī labi un neviens neko piesiet vairāk par huligānismu nevar.
0
Es gan precīzi vēl nevaru teikt, uzjautāšu rīt čomiem, jo heh varbūt skaitamies "tautas nodevēji", jo uzstādam tieši tos fotoradarus, bet iespējams, ka tā dzeltenā krāsa īsti kaitēt nevar, bet nu to rīt pateiks, cik viņi izturīgi pret tādiem sūdiem. Zinu tikai to, ka stacionāros dauzīt nav jēgas, esot bruņotais stikls, nokaut arīdzan nesanāks, jo ir pamatīgi nostiprināts, ja nu vienīgi "netīšām" ar traktoru nopist no kātiem. :D Smējāmies, ka varētu it kā barošanas līniju uzstādot, kaut kādu huiņu samuķīt, lai nestrādā precīzi, bet nu pašiem jau vēlāk nāktos visu labot, kas ir lieks darbs.

Bet nu bombardē gan ar viņiem daudz, uz pirmdienu jau būs 20 uzstādīti, kopumā Rīgā būšot ap 60 (nestādos priekšā, kur tik daudz var sabāzt), bet nu ko tur daudz, tie ir stacionārie, zīmes visur būs un to novietojums arī zināms, kā arī to uztveršanas zona nav tik plaša jeb var uz atļauto ātrumu aizbraukt garām un tad spiest grīdā, ja ir tāda vēlme, bet nu jau nākamnedēļ visos tiltos Rīgā būšot it kā jau salikti un ieslēgti.
+1
Nuja nuja, tieši uz tiltiem jau ir visvairāk to "melno punktu" - krustojumi, skolas, gājēju pārejas utt.
0
Uz tiltiem jau dragā parasti, kas reizēm arī izraisa avārijas. Principā stacionāros uzstāda tur, kur reāli cilvēki dragā , nevis punkti, kuros notiek daudz avārijas utt. , tam jau it kā būtu domāti pārvietojamie. Zinu, ka Juglā arī jau ir daži uzlikti, lai nedragātu, mežaparkā, mežciemā/berģos, pie baltezera arī būs, Mārupē arī.

Ar pārvietojamiem gan visādi joki dzirdēti. Bija brigadieris runājies ar to "novērotāju", tad nu šis stāstījis, ka ir pāris reizes pa purnu atrāvies, pāris reizes radaru ir mēģinājuši dauzīt, par "fuck you" vispār nav ko runāt, ikdienišķa parādība, bet nu reāli tas iclvēks jau nav vainīgs, ka viņam tāds darbs, kāpēc sist tos , es nezinu.
0
Tomēr teikšu — pats vainīgs, ka strādā par fotoradaristu vai par AKKA/LAA nodevu vācēju. Nav jau obligātais militārais dienests, kur kā iesauc, tā vaļā netikt. Te pats zina, uz ko piesakās.

Ja strādā būvfirmā, kas tos draņķus ierok ceļmalās, tad gan ir bišku savādāk — kad iestājās darbā, tad gan diez vai teica, ka tādi objekti var gadīties.
0
Ok, es pārfrāzēšu - ne jau viņš ir atbildīgais un vaininieks par to fotoradaru ieviešanu. Cilvēkam vienkārši gribas barot savu vēderu, un ja vajag darbu, tad ir kā ir. Nemētājās jau tie darbi uz katra stūra, ok, varbūt daļa arī mētājās, bet par tādu atalgojumu, ka danunah.

a tur vispār kaut kā anāli sanāk, viena firma sagatavo pašus radarus, cita firma atved, trešā firma veic barošanas līniju uzstādīšanu, ceturtā firma pamata bloku uzstādīšanu un vēlviena firma veic slēgumu saslēgšanu.

Vēl jāpiemetina, ka tie vitronici ož pēc kaut kādiem naudas atmazgātājiem, jo šodien vadītājs stāstīja, ka, pirmkārt, viņi ir kaut kādas čurkas, otrkārt, par šo radaru uzstādīšanu jau labu laiku iepriekš viss bija zināms, bet vienalga visu atlika uz pēdējo brīdi un tagad nu tik rauj tempā, treškārt, atļauju iegūšanu( par ko arī panorāmā u.c. mēdijos baigi runāja, ka to izdarīt viegli, viss atkarīgs no uzņēmuma) vitronics arī līdz pēdējam brīdim nenokārtoja un tagad ir spiesti kaut kādas paātrinātās atļaujas iegādāties, kas maksā ~3-4 reizes dārgāk. Tad arī rodas jautājums- nah uzņēmumam, kurš grib iegūt peļņu, vilcināties un vēlāk tīši pirkt tās atļaujas (nav jau tāda viena, uz katru objektu pa vienai atļaujai), takš paši iekrīt mīnusos.
0
^
tobiš - fotoradari ir uzstādīti ne jau ceļu satiksmes negadījumu novēršanai , bet gan, lai pabarotu tavus čomus.
0
Kas tās par atļaujām, kas jāpērk?

"Uz tiltiem jau dragā parasti, kas reizēm arī izraisa avārijas. Principā stacionāros uzstāda tur, kur reāli cilvēki dragā , nevis punkti, kuros notiek daudz avārijas utt. , tam jau it kā būtu domāti pārvietojamie."

Bezsakars kaut kāds. Stacionārie būtu jāliek tur, kur "melnie punkti", resp. bieži notiek avārijas. Tur, kur vienkārši "dragā", bet avārijas nenotiek (biežāk kā jebkur citur), pēc idejas nebūtu jāliek, jo radari taču ir tikai un vienīgi satiksmes drošibas uzlabošanai paredzēti, ne? Kāpēc gan pār Dienvidu tiltu vai Vantinieku nevarētu dragāt, ja var padragāt (t.i., nav sastrēgumu - tas uz Vantinieku attiecināms)? Ok, uz Salinieka ir tā pavairāk uzbrauktuvju un nobrauktuvju no salām utml. un sūdīgs segums.
0
-1
Es gan dotu atļauju kaut 3 radariem. Gar manu māju apdzīvotas vietas sākumā gandrīz visi lido garām uz 90 un labākajā gadījumā tikai sāk piebremzēt.
0
mSPW, tev jāpasteidzas ar to rakšanu! :D

Rīga, 18.maijs, LETA. Valsts policija (VP) turpinās vienpusēju līguma laušanu ar "Vitronic Baltica un partneri", ja 20.maijā netiks uzstādīti visi līgumā paredzētie stacionārie fotoradari, brīdina iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (RP).

20.maijā tiks konstatēts uzņēmuma darbu izpildes apjoms stacionāro fotoradaru uzstādīšanā. Pēc partnera iesniegtās dokumentācijas un publiskajiem paziņojumiem presē, jau šobrīd ir skaidrs, ka darbu apjoms nebūs izpildīts līgumā noteiktajā apmērā. Līdz ar to tiks turpināta vienpusēja līguma laušanas procedūra, ko VP sāka jau šā gada 20.janvārī, iesniedzot "Vitronic Baltica un partneri" pirmo brīdinājumu un norādot uz sekām, kas iestāsies, ja viņi neizpildīs līgumā noteiktās saistības līgumā paredzētajā apjomā un termiņos, aģentūru LETA informēja Iekšlietu ministrijas preses pārstāve Gunta Skrebele.
0
Intar , Atļaujas, nu ēm , es nemācēšu teikt precīzi, bet esot kaut kādas būvatļaujas. Karoče birokrātija. Par novietojumu, piekrītu, bet nu radaru skaits taču būs dakuja, tāpēc var arī uz visādiem tiltiņiem salikt utt. , kaut kur jau ir jāliek. Kas projektē to visu, nezinu un man vienalga.

Dethecrator , par šito tēmu prese vispār var iet uz locekļa. Tie žurnaļugas raksta tādu kuiņu, ka par šo tēmu vairs lasīt negribas. Dirš diršanas dēļ, lai tikai kaut ko uzrakstītu. Principā, stacionārais radars var arī būt manekens, kas arī būs pietiekoši daudz un ja ir kaut kāds skaits jādabū (es precīzi vairs neatceros, kā mums priekšniecība teica), tad var vienkārši piepist klāt tos manekenus un būs tas skaits. :D

0
Pietam, nav jau īsti skaidrs - kas ir domāts ar "uzstādīšanu". Ja tīri pašu radaru uzbāzt uz tā betona paneļa, tad to līdz pirmdienai kā nemetās var izdarīt , pāris stundu jautājumu, bet ja domā par visu līniju savienošanu ar to stulbo kasti (pāris gadījumos pizģec kādas savienošanas līnijas nācās vilkt :D), tad jau toč nepaspēs.
+1
Es jau saprotu, ka būvatļaujas, bet mani, īpaši kopējā kontekstā, uzjautrina teksts par to, ka tās JĀPĒRK. Cik man zināms, ir jāmaksā nodeva attiecīgajai pašvaldībai par būvatļaujas izsniegšanu, un tās lielums ir fiksēts cipars atkarībā no būves tipa. Ja nu šie fleitē par par dārgo būvatļauju PIRKŠANU, tad droši vien viņi tās tiešām arī PĒRK, nevis kā normāli ļaudis - iesniedz nepieciešamos dokumentus, samaksā nodevu un 5 dienu laikā saņem būvatļauju.
0
Intar — ja atmiņa neviļ, tu tak strādāji kaut kādā ceļu projektēšanas kantorī, vai ne? Tev tagad zloba nav, ka tu projektē tādus ceļus, pa kuriem var arī patiesībā braukt, a tur uzreiz tiek fotoradars uzmaukts, lai kāstu tautu :D
0
Tas, ka projektētais ātrums ir 130km/h, bet LV atļautais 90km/h tak pofig - jārēķinās, ka arī operatīvais transports tos izmantos.
0
^^^ Nu re, tu zinošāks, bet, ja reiz saki, ka normāli cilvēki izdara tā un 5 dienu laikā saņem to būvatļauju, tad jau saproti, ka nav jau to 5 dienu uz to objektu, jo vitronics visu ir iebremzējis, tāpēc droši vien "pērk" paātrinātās atļaujas vai tml. , lai pagūtu laikā visu izdarīt.
0
0
Pērk==kukuļo?
0
thetrve, izklausās pēc 90 zonas nepieciešamības.
0
BoD, kuram ceļam Latvijā ir projektētais ātrums 130?
0
hvz, no zila gaisa, piemēram, paķēru
0
Kaut kad lasīju, ka Siguldas bāņa 1960. gados projektētais ātrums esot bijis laikam 150 km/h.
0
Mūsdienās bānim ar atļauto braukšanas ātrumu 130 km/h nedrīkst būt vienlīmeņa krustojumi un pieslēgumi, un vairāklīmeņu mezgli nedrīkst būt tuvāk viens otram par, ja nemaldos, 5 km (vai varbūt bānim bija vairāk). Tāpat arī jābūt žogiem, lai zvēri nelien uz ceļa, savukārt, lai tiem būtu iespēja ceļu šķērsot, ir jābūvē speciālas pārejas - tilti sūrā platumā (ja nemaldos, bija kādi 90m), apstādīti ar zāli krūmiem u.c. veģetāciju, lai lops nebaidītos iet pāri.

Protams, projektētais un atļautais ātrums nav viens un tas pats, projektētais bieži ir lielāks.
0
Lietuviešu bāņi iztiek bez šitiem pričendāļiem, uzliek pirms krustojuma ātruma ierobežojumu un miers :) Žogi arī pirms pāris gadiem vēl reti kur bija.
+1
+1
Aizsardzībiņu?
Kā būtu ar mietu pa ribām, mugurkaulu un āni?
0
"„Vitronic Baltica un Partneri” ir pārliecināta, ka likumā paredzētā aizsardzība sniegs iespēju ..... pabeigt sabiedrībai nozīmīgo publiskās un privātās partnerības projektu, kas kalpos par vērtīgu piemēru turpmākajiem sociāli nozīmīgiem publiskās un privātās partnerības projektiem Latvijā."

Bļa, riebj lasīt, cik salkani :E
+2
Ši jau nu tiešām var kalpot par izcili vērtīgu publiskās un privātās partnerības projektu piemēru :D

Kaut gan no piemēra, kā nevajag darīt, arī var mācīties.
+3
Leduskapis - fotoradars: www.apollo.lv/zinas/atrumparkapej...
0
Pipec, bla - naudu izdirsa, nočakarējās un viss kaķim zem astes:

www.tvnet.lv/auto/satiksme/43110...
0
Šeit nu prātā nāk vienīgi vārdiņš «Schadenfreude»! :D Naudu padirsuši ir privātie, ne valsts. Un, ja konkrēti — Teilāns, kurš ir pazīstams kā draudziņš mūsu visu ārkārtīgi «mīļotajam» Nilam… Tā kā — lai tik šoreiz padirš naudu droši! :D
0
Vēl tak nekas nav lausts: "...līgums tiks uzskatīts par izbeigtu 21. darbdienā pēc VP paziņojuma nosūtīšanas, izņemot, ja «Vitronic» ... būs novērsis līguma izpildītāja vainu un pakalpojuma neatbilstību ****vai**** iesniedzis VP motivētu situācijas izskaidrojumu un atbilstošus priekšlikumus situācijas risinājumam."

Iesniegs "skaidrojumu" un rullēs tālāk :)

Vēl man šķiet dīvains šāds teikums: "«Vitronic Baltica un Partneri» iecerējusi sākotnēji ar nozīmīgākajiem kreditoriem, ****tostarp**** Valsts policiju..."

Tad sanāk, ka VP arī grūduši iekšā piķi caur Vitronikk??
0
Vai arī Vitroniķim bija jāpārskaita mentiem daļa no iekasētajām soda naudām, ko šie nav izdarījuši, jo tauta velk garumā un nemaksā. (Tas ir gadījumā, ja soda kvītis nosūta pats uzņēmums, nevis policija.) Ja ne, tad mārrutks viņu zina.
0
Nu sodus taču skaita uz valst kontiem?
0
Interesanti, vai tie sodi, ko fiksējuši fotoradari , skaitīsies likumīgi stājušies spēkā pēc tā, ja , piemēram, konkrētais tas fotoradars tagad vairs tur neatradīsies , nu vai nestrādās , būs stand by režīmā utt. utt. ? :)
+1
Vispābā šitā ir viena pēdējā laika jautrākā afēra.
0
Skat, šitā turpinot vēl izbrauks bez neviena sūdaru fiksēta pārkāpu..., tpfu, nodokļa >:)
0
Ech, tik vien bi tā prieka. :(

www.tvnet.lv/auto/satiksme/43116...
+1
^^^ Ja pareizi sapratu jautājumu, tad - kāpec lai neskaitītos? Ja konkrētais fotoradars soda fiksēšanas brīdī tur būs atradies un strādājis soda fiksēšanas brīdī (kā gan citādi viņš to būtu fiksējis), tad kuru pis, kas ar to radaru ir noticis pēc tam?

Par to, ka VP minēta kā viens no Vitronic kreditoriem - pieļauju, ka VP kā pasūtītājs ir maksājuši viņiem avansu par radaru uzstādīšanu.
0
Es biju domājis, ja vēlāk iet tiesā apstrīdēt to visu, cik tur tie tūkstoši taču nesamaksāja sodus , bet sūdzības nosūtīja.
0
Nubet kāpēc lai tas ko mainītu? Tad jau es ar taga varētu test uz tiesu attiesāt sodu, kur man ieblieza par 74 50 zonā, bet tagat tur smuki rotājas 70 zīme :D
+4
Tad jau cilvēku par slepkavību ar nevarētu notiesāt - upura taču vairs nav.
+2
^ Lembergs drīz atlaidīs savus 9 advokātus un nolīgs vietā jūs!
0
^^ Hā, tas gan bija pārliecinoši. :)
+1
R.I.P. Fotoradars (2012. — 2012.) la.lv/index.php?option=co...
0
Laikos, kad vēl nebija uz mūsu ceļiem fotoradaru, vidējais ātrums trasē Sigulda Rīga bija 105-110km/h
Tagad braucu uz 100km/h un esmu Kings!! :D
Kas būs pēc fotoradaru atcelšanas baisi iedomāties...
0
Es vakar kā kings iekš Huydai Getz vilku ar 130 visiem garām :D
0
^savu zviedrieti C70 pret hujdai gets nomainīji?
0
gan jau ka labajā pusē ;)
0
Nē, tas darba hujdajs. Grūti iedomāties, ka kāds varētu pēc C70 uz Getzu gribēt pārsēsties :D
0
^^ kas labajā pusē?
0
Blakussēdētājos :D
0
creative_77 un kas tad būs? Atkal būs 105-110? :D :D
0
Tiesa, biežāk tajā huidajā ir sanācis sēdēt blakām, bet reizēm jau nākas arī pašam braukāt.
0
BigGuy, nezinu, kas būs, bet es ar saviem 100km/h noteikti vairs nebūšu pirmais. Būs jāspiež gāzes pedālis! speed speed speed ;-)
Vēl atmiņā svaigs gadījums no tālā 2006.g., kad tajā pat trasē es pa kreiso joslu minu uz saviem 140km/h un man nemitīgi kāds pakaļā spīdina ... :aaarghh!!
0
Pareiz, pārkārtojies tak uz gliemežu joslu :doh:
0
ņea, Honda ieliks kam vajag. Iet robusti, viegli un ātri. Ir, protams, šūmaņi, bet, es marku turu un ceļu līkiem nedodu (pat ja no auto iznāk apaļš vīriņš) ;-)
+3
Tikko iedomājos, ka nebūtu nekāds liels brīnums šai sāgai atrisinātires aptuveni šādā variantā: Vittroņikk nepilda līgumsasitības, līgumu laužam; bet radarus tomēr vajag, pēc pusgada izsludinam jaunu konkursu... Vittronikk kļūst Bļettronikk un konkursā vēsi vinnē, par cik šiem jau ir uzstādīti radari un citas iestrādes... visi ir apmierināti, fīrmaņiem atkal kāds piķīts kabatā ieripojis, šoferiem atkal ir par ko lamāties, savu svarīgo viedokli pauž arī tie, kas mašīnu tikai pa TV ir redzējuši utt. - kā parasti.
+2
Yēp, man ar viens 10Ls par 68. Cykac, bļ.
0
+2
Hā, būs jāapstrīd tie 10Ls. Ble, tur vēlviena tačka manā bildē redzama.

"- citi satiksmes dalībnieki, kas pārvietojas tajā pašā virzienā pa to pašu joslu ***vai*** blakus esošo joslu ir redzami veidnē [oriģinālajā tekstā: „other road users travelling on the same lane or an adjacent lane are visible within the template” – tātad nekas nav teikts par virzienu]"
0
Bla, a spilgta tomēr tā sarkanā zibspuldze...
0
Dabūji fotosesiju? :)
0
Tā vien rādās. Diez vai tā bija sakritība, ka sarkans punkts parādījās manā acu priekšā (līdzīgi kā rādās kaut kādi plankumi pēc blenšanas uz spilgtu gaismu) taisni tajā brīdī, kad braucu garām fotoradaram ar ~70 atļauto 50 vietā.
0
Tad jau gaidi dāvanu karti 10 - 20 Ls vērtībā, atkarībā uz kuru pusi no tā 70.
0
Uz leju vajadzētu būt - ierēķinot spidometra un radara kļūdas, knapi pāri pa 60 būs.
0
Tad labi, ka tā.
+1
Apstrīdēt! :)
+2
Šļūka par radariem: ermi.delfi.lv/?action=view&id=186...
+1
Un tas brīdis ir klāt! nra.lv/latvija/80334-polic...
+1
0
Blla, atnāca man tā bildīte. Mans aprēķins izrādījās pareizs - fiksēts 63, skaitās 60. Nevarēja būt par 1 km/h mazāk, būtu piečuku ietaupījis >:(
0
Es tač sen sauku - maukas ne radari. Sūdari!
-1
kopš fotoradari izslēgti, tagad CP atriebjas visiem pēc kārtas — ķer gājējus.

nra.lv/video/1622-policija...
+1
Tāpēc, ka tie gājēji ir auni. Regulāri sanāk novērot šādu "akciju" un ir taisni apbrīnojami, kā cilvēki no tā nemācās. Teiksim, viens pāriet un viņu saķer, pie tam visai redzami, bet citi tāpat vienā mierā kāto pāri un sašņorē viņus ar. Reti kurš pamana un attopas aiziet līdz pārejai vai pārskriet ielu citā vietā.
0
Viņi diezgan regulāri ķarsta gājējus (arī fotoradaru darbības laikā), tikai parasti maskējās aiz dispečeru būdeles tuvāk 11. novembra ielai nevis pie luksafora
0
Divgadīgs bērns zin: sarkanais - ne ne ne.
0
Novāca bildētājkastes, un letālu avāriju skaits gandrīz uz pusi KRITĀS: nra.lv/latvija/92498-pec-f...
0
Jā, tikai tie fočiki jau pa rīgu tusnējās a statistika pa visu valsti?
0
Ūja, fotoradari bija arī neRīgā. Lielāko pilsētu tuvumā un uz galvenajiem ceļiem pa visu valsti bij.
0
Tie fotoradari varbūt arī samazināja ātro autobraucēju skaitu, bet drošību gan nepalielināja uz ceļiem - tas fakts...
0
Toties dažu subjektu kabatā kāda kapeiciņa no valsts kases ieripoja.
0
Cik ta viņu tur bi? Čiks vien bi, salīdzinoši.
0
''Radaru laikā es visu laiku paniski skatījos uz ceļa nomalēm, jo baidījos par tām dumajām kastēm, kuras paslēptas, turklāt bieži vien ļoti labi noslēptas. Un tā bija visiem, paniskas bailes par tiem krūmiem. Vēl tagad ieraugot baltu opel kabluku kāja saraujas uz bremžu pedāļa... nu vai tas ir normāli? Citur eiropā radari ir dzelteni, labi redzami jau pa gabalu, turklāt ar zīmēm pirms tiem, tāda absurda kā te bija, nav redzēts.''

Ja ir daudz šādu cirvju, tad to statistiku ar to varētu izskaidrot.

Tik pat labi var pieņemt, ka pie vainas ieilgusī ziema - brauc lēnāk / prātīgāk.

Avārijas jau pārsvarā krustojumos notiek - tur jau radarus neuzstāda. Ja būtu radaru piķi ''sarkanās gaismas kamerās'' iebliezuši, būtu lielāka jēga. Pie reizes, varētu pačakarēt lohatronus, kuri krustojumā lien iekšā, kautgan redz, ka otrā pusē netiks nekur tālu.
+1
^ tad vajag čakarēt tos, kas lien priekšā tiem, kas nelien krustojumā, redzēdami, ka tālāk netiks.
0
Kuri ikdienā ar auto nebraukā vai arī ir tie saucamie "svētdienas braucēji" - reti saskan viedoklis ar ikdienas braucējiem... Pašam ir neskaitāmas reizes sanācis knapi pie dzeltenās pārsprukt pāri krustojumam.
0
Viens ir pārsprukt pie dzeltenās, cits ir (pretrunā satiksmes noteikumiem) sastrēgumu laikā līst krustojumā, kad nevar tam pāri tikt, cerībā, ka gan jau sakustēsies - un aizsist ciet arī šķērsojamo brauktuvi. Heh, vienreiz šitā čierītī biju pa pusei uz sliedēm, kad barjera aizvērās... nebija laba jušana :D
+1
Ko nozīmē knapi pie dzeltenā bla bla? Iebrauci krustojumā? Pabeidz manervu. Pofigā, ka sarkanais.

Kretinē kreisās puses raustekļi, kas tupi stāv pie līnijas nez ko gaidīdami vai arī nespēj laicīgi nogriesties. Tur jau arī rodas "priekšā līdēji". Brauc pre sauli, blla.
0
Kamēr menti nenoķer, tikmēr jau pofig, bet krustojumā nedrīkst atrasties, ja tev sarkanais.
0
Ja iebrauc pie zaļā, tad var. Tb, pabeigt manervu.
0
bet krustojumā nedrīkst iebraukt, ja tas nav brīvs ... pohuj, kāda gaisma
0
uz beeemvee markas autoīpašniekiem tas neattiecās, tam pat manuālī vaidzētu būt rakstītam.
+1
^ viedi vārdi.

Plett, ko nozīmē nav brīvs? Piem, griežot pa kreisi? Gaidīt kā jampampam aiz strīpas, kamēr pretim braucošie aizbrauks un tad pie dzeltenā/sarkanā apdirsties un gaidīt nākamo raundu?

Ja ir jampamps un lieņ krustojuma vidū rindas galā un pēcāk tur arī paliek, nu tad arī ir jampamps.

Bet vispār, kāda diskusija te var būt ar dzērājšoferi?! :>
0
Nē nu pa kreisi griežot jau cita lieta, tur IR jāiebrauc krustojumā, citādi jau nekas nesanāks - to jau pat autoskolā māca. Manis teiktais attiecas uz teikumu par jampampiem.
0
Reālie jampampiņi :)
+1
vēl ir divas sugas- krustojumā priekšālīdēji un stresotāji.
Konkrēta vieta- pie Brīvības ielas ELKORa virzienā uz centru vēlā pēcpusdienā.
Stāv mašīnu rinda, Tu, cilvēks saprātīgais, stāvi un nešķērso Zemgala gatvi, jo redzi, ka nākošajā luksoforā ir sarkanais, bet no labās joslas Tev piebrauc priekšā pilns krustojums ar pederiem-priekšālīdējiem un stresotāji Tev no muguras taurē un pielamā pilnu mašīnu.
Pie tam tur ir brašā likumsarga barotnes vieta, kur čaļi ar melnbaltu dildo soda nevis tos, kas Tev lien priekšā, bet Tevi, jo redz tieši Tu paliki krustojumā un pohujiški, ka tas notika tāpēc, ka Tu nevarēji vairs izturēt priekšālīšanu un pakaļpuses taurēšanu.

0
Nu var jau nelaist... Ja acīmredzami laid, tad arī līdīs :)
+1
^^ konsekvences trūkums - ja lien, tad lien, ja nelien, tad nelien. :P
+1
Ikdienā minot pa Lāčplēseni, var konstatēt, ka 1-2x nedēļā no Kurzemes mūžamežiem kāds antiņš ir iebraucis, kas nekad nav redzējis luksoforu ar papildsekciju un tupi blisinās uz to, kā teļš uz jauniem vārtiem ... arī pēc signalizēšanas dažiem nepielec.
0
vairāk man patīk tie prātvēderi kuri pielien krustojumam tik tuvu ka neredz kādu krāsu rāda luksafors, attiecīgi braukšanu uzsāk tikai pēc aizmugurē stāvētāju daudzbalsīga lūguma. vot kāda Y pēc?
0
^ var gadīties, ka nav paspējis tikt pāri pie iepriekšējā zaļā.
0
varbūt retu reizi jā, bet biežāk sanāk novērot ka deg sarkanais, un tas mūlāps lēnā garā aizripinās jau aiz luksafora, sak, iedegsies zaļais, uhh, ka pirmais kautkur paspēšu. Un tā tas mūlāps pa žizņi arīdzan noguļ zaļā iedegšanos.
+1
nesaprotu, kur jūs tādas problēmas raujiet. mani vakar pat rolleris palaida :D
+5
domāju ka tas rollerists kurš man sānā ielika, arī tagad visus laiž :D
0
Trolleristi visi vo!
+1
^^^ mums laikam pietrūkst dažu atribūtu :D
0
citi atkal pirms luksofora stāvot atstāj 5m atstarpi līdz nākamajai mašīnai - pāris tādu gudro ja vienā laikā sanāk, tad autobuss netiek pieturā, kas ir 25m no krusta
+2
Mjā, būtu man rolleris, arī laistu visus vāģus, kam pie stūres policisti formastērpā!
+2
es nebiju formas tērpā, un tā netrafarētā mašīna ar kuru sanāca vakar braukt ir tik baisā skatā, ka iebraukt Barona kvartālā man bija reāli ļoti kauns :D
0
kas tas par snobu kvartālu?
+2
Tur kur Dainas skalda!
-2
C^mon, tā sāpe ir jāizsāp un jāaizlāpa. Lai var ^rollot tālāk ^:D
+1
^kas ^tev ^ir ^ar ^šitiem^?
-4
^stils :P
+2
^_^
+3
:atgādina: :šito:
0
hipsterhuiņa:;"^*#
0
Atraduši par ko ^pisties ;P
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
Zigfrīds Muktupā (7 gadi)
Viskas